Ik vroeg me af of er hier ook mensen op zoek zijn naar een eiceldonor. Ik ben zelf zwanger geworden door ivf en zou graag anderen willen helpen op deze manier. Bij interesse mag je me wel een prive berichtje sturen.
Ik zag het van de week op t nieuws. Vindt het echt super van de vrouwen die het doen! zelf vindt ik het een moeilijk idee dat er ergens dan een deel van jezelf (toch jouw eicellen) rondloopt in NL. En het spuiten van hormonen etc zou ik niet nog eens willen. Daarnaast is t niet anoniem. voor mij genoeg redenen om het niet te doen. Maar echt petje af en respect voor de dames die het doen!
Wauw, wat goed! Er zullen absoluut vrouwen zijn die dit hard kunnen gebruiken, dus ik hoop dat je iemand hier ontzettend gelukkig mee zult maken!
Ik zie nu pas deze reactie's. Ik ben inmiddels met iemand in gesprek.We zullen zien wat hier uitkomt. Ik doe dit puur om te helpen,zoals we zelf ook geholpen zijn. Er was inderdaad iemand op hart van Nederland die een oproep deed.Zij wilden alleen graag een anonieme donor en hier kan ik niet achter staan.
Geweldig dat je een ander ook gunt wat jezelf hebt gekregeb. Wij krijgen kid behandelingen en ik vind het het mooiste geschenk wat er is, dat iemand ons dieikans gunt. Geweldig!!
Geweldig dat je een ander ook gunt wat jezelf hebt gekregeb. Wij krijgen kid behandelingen en ik vind het het mooiste geschenk wat er is, dat iemand ons dieikans gunt. Geweldig!!