Iemand ervaring met prijskiller?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal26, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Onze dochter wordt bijna 6 jaar.
    Nu zijn we op zoek naar een leuke meisjesfiets.
    Helaas op marktplaats niks leuks kunnen vinden.
    Ik kwam op de site van prijskiller terecht.
    Op de site zelfs praten ze vol lof over prijskiller.
    Maar op Facebook op de prijskillen pagina zijn ze er niet zo over te spreken.
    Alleen ik ben weg van dit fietsje Trendy goedkope blauwe cruiser meisjesfiets met voordrager 20 inch - Prijskiller.nl.
    En de prijs is heel aangenaam moet ik zeggen.

Heeft iemand hier ervaring met de site, en niet heel onbelangrijk met de fiets zelf? :)

2. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ze hebben geen webwinkel keurmerk dus als de recensies slecht zijn zouden wij er niet bestellen.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb de recensies gelezen op fb en die zijn niet mis. Ik zou zeker daar niks bestellen.

Ik persoonlijk zou verder kijken.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is er geen fietsenmaker/dealer in de buurt die tweedehands fietsen verkoopt? Wij halen tweedehands fietsen altijd bij een winkel in Zevenbergen, die hebben veel staan en leveren het altijd netjes en met garantie af.

5. soeee

soeee Niet meer actief

Geen ervaring met de fiets, wel met die site. Hadden daar de kinderwagen vandaan en gewoon erg tevreden :)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben er ook een fiets besteld, prima in orde.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dl heeft ook een fiets van hun gehad.
    was een stevige fiets en ze heeft er veel plezier van gehad en was niks stuk gegaan terwijl ze er nou niet heel zuinig op was.
    zo kort als ze ermee doen vind ik het zonde om er zoveel geld aan uit te geven.
    hier dus goed bevallen.
    toen ze een nieuwe moest konden we in haar maat niks vinden wat we echt heel leuk vonden want daar heb ik als eerste weer gekeken..

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij ook goede ervaring bij prijskiller. Fiets is goed stevig, en da's fijn want zoon is er niet heel voorzichtig mee.

9. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Als je hem alleen voor 1 kind wil gebruiken lijkt me de kwaliteit van fietsen elkaar niet zo te verschillen. Pas bij gebruik voor meerdere kinderen ga je vaak het verschil in kwaliteit merken. Waar de ene dan wegroest/afbreekt etc, kan bijvoorbeeld een Puky of Loekie fiets echt eindeloos veel kinderen mee. Dus als je ook wil dat de tweede dochter er nog goed gebruik van kan maken weet ik niet hoe de kwaliteit dan nog is. Hangt er ook vanaf hoe er mee om wordt gegaan natuurlijk en altijd aan te raden hem altijd binnen te zetten als niet gebruikt wordt.

Maar fietsje ziet er leuk uit!

10. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Ik heb begrepen dat als je een goedkope fiets koopt dat hij vaak is opgebouwd met goedkope onderdelen. Deze kunnen niet zomaar door een fietsenmaker vervangen worden. Het kan dan zijn dat stuk, weggooien betekend. Dit telt voor alle goedkoop opgebouwde fietsen. Ik weet niet hoe het met deze fiets zit.

11. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Ik heb hier twee keer een loopfiets besteld (voor onszelf en de gastouder) en dat is prima verlopen. Zeer tevreden.

12. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Loopfietsje daar vandaan en zeer tevreden.

13. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Wij hebben hier een loopfiets besteld. Wij zijn erg tevreden!!
    Geen minpunten ontdekt...snelle levering en goede fiets!

Deel Deze Pagina