Hallo, Zijn er moeders die net als ik net zwanger zijn van hun tweede kindje nadat het eerste kindje tijdens de zwangerschap is overleden (bij mij met 21 weken). Lijkt me fijn contact te hebben. Ik ben eind februari 2016 uitgerekend. Groetjes
Hey meis, heel veel sterkte nog! Ik ben helaas net ons kindje na de doodgeboorte van ons 2e dochtertje weer verloren. Maar ik had (en heb nog steeds) heel veel steun gehad aan deze twee clubjes (de bovenste twee): Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Hopelijk kun je daar ook je ei kwijt. Voor mooie dingen en moeilijke momenten.
Het etto, 1 juni vorig jaar hebben wij ook afscheid moeten nemen van onze job. We waren 19 weken en 4 dagen zwanger. Job had een ongebalanceerde translocatie . Hierdoor zou hij niet werkende organen hebben. En bij geboorte op de ic blijven,, levensverwachting 2 jaar. Met veel pijn en op de ic.... We hebben toen het vreselijke besluit moeten nemen..... Inmiddels hebben we 2 weken geleden middels ivf/pgd een terugplaatsing gehad. En nu een dikke vette positieve test,!
Hoi Etto, wij hebben 15 maart ons zoontje Kjeld verloren met 22 weken zwangerschap. Ik bleek cervixinsufficientie te hebben. Dat betekent dat de baarmoedermond zwak is en door het gewicht van de baby halverwege open gaat staan. De gynaecoloog heeft ons verteld dat dit bij een evt. volgende zwangerschap te verhelpen is met het plaatsen van een cerclage. Een bandje om de baarmoedermond. Na 1 keer ongesteld te zijn geweest, hebben we 28 mei positief getest . Wat een cadeau!
Hoi ette, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb in januari mijn dochtertje verloren en tot op heden helaas nog geen nieuwe zwangerschap. Ik hoop dat ik me gauw wel mag aansluiten bij je clubje.. Het wachten wordt steeds moeilijker. Heb jij lang moeten wachten op een volgende zwangerschap ?
Hoi Ette, Wat erg van je kindje . Hier helaas ook ons eerste kindje verloren met 38.5 oorzaak onbekend... Na een miskraam en een verplichte pauze ivm met onderzoeken ben ik nu 7.5 week zwanger... Heel dankbaar maar oh zo eng.. Praat je met ons mee bij de Vlinderclubs: Wie ook, weer proberen zwanger te worden? Er zitten ondertussen meer zwangeren dan niet zwangeren Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan! Groetjes C
Hallo, Ik ben ons eerste kindje verloren na 20 weken. Na drie maanden te hebben gewacht (op aanraden van de gynaecoloog) wil ik heel graag ook weer zwanger raken. Helaas is het deze keer niet raak. Ik baal hier verschrikkelijk van. Natuurlijk snap ik dat het weer even kan duren... maar het feit dat je gewoon ongesteld wordt is toch een teleurstelling. Je bent toch op de een of andere manier klaar om moeder te worden. Hoe gingen jullie hiermee om? Iemand tips hoe hier mee om te gaan?
Dag Liesje, Ik heb de zwangerschap van ons eerste kindje moeten laten afbreken rond 25 weken. Raak nu ook niet meteen terug zwanger (eerste keer maand 2 raak, nu zitten we al aan maand 5). Ken het gevoel ... gewoon geduld hebben zegt de dokter, ook mentaal moet je volledig hersteld zijn ... niet makkelijk!