hallo, wij zijn ondertussen al in ronde 16 beland, op dit moment trek ik dat erg slecht. mijn man heeft slecht zaad en we kunnen in februari bij de fertiliteitsarts terecht. heeft iemand ook ervaringen met een homeopaat op dit gebied? groetjes marij
Homeopaat niet...wel met acupunctuur. Je kunt het altijd proberen, baat het niet, schaad het niet. Succes bij de fert. arts! Elmo
elmo, wat heeft de acupuncturist (schrijf je dat zo ) bij jou gedaan? een vriendin van me vertelde dat zo'n persoon kan zorgen dat je weer 'in balans' komt.
Klopt. We zijn beide gegaan.... Naalden all over the place maar niet pijnlijk. Ik was de persoon die het wilde proberen en mijn man had er uiteindelijk het meeste schik van. Hij was erger uit balans dan hij dacht. Hij werd er een stuk rustiger van en voelde zich lekkerder in zijn vel zitten. Ik voelde me ook wel beter hoor, had het gevoel dat ik het allemaal een beetje beter aankon. Wij vinden het een aanrader, maar het moet natuurlijk wel bij je passen. Elmo
Whahaha... Mijn motto is: Van acupunctuur wordt je NIET zwanger...dat wordt je van sperma :-D Maaarrrrr als jij je goed voelt en je partner voelt zich goed denk ik wel dat het kan helpen. In de 4e of 5e ICSI deden we acupunctuur (geloof ik) en de 7e keer was ik zwanger. Ik link het dus niet. Elmo