Gisteren gingen we (hubbie, ik en zoontje van 1 jaar) naar een pannekoekenhuis in Leiderdorp, doen we wel vaker, echt gezellig! Maar gisteren ging t dus ff anders.. Het was 5 uur smiddags toen we aankamen en het was er redelijk druk binnen. Meestal kun je gewoon zelf je tafeltje uitkiezen maar nu werden we naar een tafel op de bovenverdieping gedirigeerd en werden we tussen twee kinderverjaardagen gepropt. Nu vind ik kinderen hardstikke leuk maar had geen zin om tussen 30 schreeuwerds in te zitten dus ik vroeg beleefd of we ergens anders mochten gaan zitten.. De serveerster pakt gepikeerd ons kinderstoeltje en loopt naar een ander heel krap tafeltje dat vlakbij de keuken en de wc's stond. Nou hubbie dus helemaal uit zn dak dat t niet normaal is dat we daar met ons kind worden neergepleurd want dan struikelt iedereen over onze kinderstoel en t gevaar dat de serveersters hun hete pannekoeken over ons kind kunnen laten vallen! Het was ook wel een gevaarlijke plek voor een kind om te zitten, achteraf. Dus hubbie boos, draait zich om en loopt de tent uit. Als t aan hem ligt komen we er nooit meer... En ik had zo'n trek in pannekoeken! Damn.... en hoe was jullie zondag?
Oei!Ja,kan het me wel voorstellen van je man.Die van mij had exact hetzelfde gedaan. Kan je daar niet reserveren dan? Overigens hadden wij een hele rustige zondag,ben naar het zwembad geweest met mn dochter en haar vriendin.
Nee daar kan je niet reserveren, zit aan de snelweg en idd op zondag vaak erg druk. Vaak zo druk dat je even buiten moet wachten Jammer dat t zo is gegaan, kan me goed voorstellen dat je niet tussen die partijtjes wou zitten. Ik heb daar een keer een heel heet glas gehad met frisdrank. Sorry maar als ik iets niet lekker vind is t wel een heet glas met koud drinken Vond ze zo stom dat ik daar wat van zei...Geen fooi gekregen Pannenkoeken zijn er wel altijd lekker
en ben je dus maar naar de mac gegaan ernaast? Ben gék op de pannenkoekenboerderij! Maar wij gaan meestal niet rond avondeten...dat is namelijk altijd een ramp. Zomers vooral...als het terras ook open is. Dan duurt het erg lang. Maar wel erg lekker altijd!
he, balen inderdaad. wij zijn ook wel eens ergens weggelopen (toen er na drie kwartier nog niemand was komen vragen of we wat wilden drinken...), dus ik snap je man wel. hoe mijn zondag was? ik zat met vreselijke pijn bij de noodtandarts; blijk kaakontsteking te hebben, dus nu aan de antibiotica. moet eigenlijk behandeld, maar dat mag niet nu ik zwanger ben. dus nu maar pijn lijden (want de paracetamol helpt amper). heb wel eens betere zondagen gehad...
Het is daar ook altijd druk en je kan niet reserveren helaas. Probeer eens de andere pannenkoekenboerderij daar hebben wij betere service gehad en dat zijn niet van die kleine hoekjes. Zit tussen noordwijk en wassenaar in valkenburg geloof ik tegenover het panbos een hele leuke bos EN Howdy in Nootdorp is ook een aanrader heb je ook niet van die kruip door sluipdoor hoekjes. Maar kinderfeestje op zondag verwacht je ook niet zo snel Jammer he dan heb je trek in de pannenkoek en dan kan je 'm nog niet opsmullen hahaha
kan het me wel voorstellen, die reactie van je man, wij zijn een keer ergens weggelopen waar het meer dan een uur duurde voordat we uberhaubt de menukaart in handen hadden, zijn we naar een tentje er recht tegenover gegaan
Dat ken ik helemaal niet van de pannenkoekenboerderij. Normaal hebben ze daar een hele goed service. Groot gelijk dat je weg gegaan bent.
Ik denk dat ik inderdaad voorlopig even naar een andere pannekoekenhuis ga hihi. Dat wij pech hadden met die ene serveerster hoeft natuurlijk niet gelijk te betekenen dat die hele tent gelijk slecht is hoor. De reactie van mijn man was best wel heftig maarja.. Later vond hij zelf ook wel dat ie een beetje overdreven reageerde, maar de zondag is de enige dag dat we met zn 3-en iets leuks kunnen doen en hij had er zo'n zin in. En hij vond het lullig dat we dan zo'n raar plekje kregen terwijl hij toch een paar lege tafeltjes zag! Maaar goed, volgende keer ergens anders heen! @lien78: sterkte met je kaakontsteking! T schijnt dat t drinken van kamillethee de boel een beetje ontsmet, weet alleen niet of je dit mag drinken als je zwanger bent! succes!
Ben ERG vaak bij de desbetreffende pannekoeken boerderij geweest en dit heb ik werkelijk nog niet mee gemaakt. Meestal zijn de serveersters daar enorm aardig, ook naar de kinderen toe. En naja het heeft natuurlijk met de drukte te maken maar doorgaans hebben we altijd een goed tafeltje met ons 4tjes (met Wendy zijn we er nog niet geweest....denk niet dat die al pannekoekies lust of er het geduld voor heeft ) Misschien een serveerster met vervelend karakter of rot avond getroffen? Of was er werkelijk niets anders als die 2 plekkies over? Wij gaan er altijd met plezier heen (en het kan er idd ERG druk zijn, zeker rond etenstijd! ZO druk soms dat we al eens uitgeweken zijn naar wat anders omdat we geen zin hadden 30 minuten te staan wachten in de deur)
Nou daar was mijn man dus zo pissig over.. er waren du nog wel wat geschikte tafeltjes over op de benedenverdieping en wij werden op de boven verdieping op een plekje gezet waar t gevaarlijk was voor die kleine! Verder is t een hardstikke leuke tent dus als manlief dit weer een beetje vergeten is, gaan we er vast nog wel een keertje heen.. hoop ik. En tsja in elke tent werkt wel s een saggrijnige serveerster, ik had net pech om haar te treffen.