Hallo, Ik krijg een ziektewet uitkering van het UWV. Zijn er hier meer mensen die dit ontvangen? Zoja hebben jullie het geld van deze week al ontvangen? Ik krijg het normaal altijd op woensdag voor 9.30 en nu nog niks ontvangen.. Groetjes
Ja ik ga vanmiddag ook even bellen. Vind het een beetje vreemd om nu al te bellen. Ik krijg immers dat geld terwijl ik tijd krijg om me weer beter te voelen. Groetjes
Is het niet een beetje voorbarig om vandaag al te bellen? Een vertraging van 2-3 dagen kan altijd gebeuren.
Ik kan je helaas niet helpen, ik krijg mijn uitkering via mijn werkgever, dus dat is aan het eind van de maand. Denk wel dat nu al bellen wel erg snel is, zou nog zeker wel tot morgen afwachten en misschien zelfs pas vrijdag bellen.
Hallo, ik heb zelf geen zw uitkering. Maar ik heb net iemand gesproken die dat wel heeft. En hij heeft zelfs een voorschot gehad van de zw uitkering. Hij is uitbetaald tot en met eind december. Dus het inkomen van de laatse 3 weken van deze maand is vandaag in 1 keer gestort. Normaal is dat ook gewoon wekelijks op de woensdag. Misschien i.v.m. de kerstdagen?
gebeurd vaker dat eind van het jaar het dag later komt.. ze betalen dan meestal uit tot 1e week van januari..
Idd dat wilde ik ook schrijven. Toen ik nog een zw uitk had kreeg ik het rond de kerst drie weken gelijk uitbetaald inverband de kerst. Hoop dat je het snel hebt. Wachten op je geld is erg vervelend. Trouwens mijn wia was ook iets later dan normaal maar kan zijn omdat het weekende ertussen zat. Gelukkig was het er gisteren.
Ik zie je bericht dus ik denk kijk eens of mijn cash ook binnen is Want WAZO / zwangerschapsverlof is ook ziektewet he En ja ik heb het erop staan. Het is periode van 6 dec tot 26 dec trouwens. Bel ze maar op, want ik heb er al wat mee aan de hand gehad met dat UWV pfff is zo vaak mis gegaan bij mij.... GOSH!
Ik heb gebelt en kreeg een bandje dat er bij sommige banken een probleempje was ontstaan en dat die mensen hun geld morgen krijgen. Dus daar ga ik dan maar vanuit en wacht het morgen nog even af. Bedankt voor alle reacties! Groetjes
Hier ook iemand die weekloon krijgt (ziektewet nu) via mijn werkgever. Maar stond er vandaag ook nog niet op...Hoop wel morgen