Iemand ervaring met roterende mop?

Discussion in 'De lounge' started by Olifantje, Dec 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    wordt die mop dan na veel gebruiken niet vies? Ik heb bijv. het swiffersysteem van aldi. De doekjes waarmee ik de vloer schoonmaak gooi ik in de wasmachine.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Als het goed is, kun je deze mop ook gewoon uitwassen. Zal er vandaag eens naar informeren.

3. Pippa2

Pippa2 Actief lid

Nov 11, 2008
    444
    0
    0
    Uitwassen is wel zo handig.
    Ik was mijn dweil nu altijd uit na twee keer gebruiken. Echte viezigheid haal ik toch tussendoor weg

4. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    `

Haha, dit had ik ook, vroeg me dus ook al af hoe die dan zou gaan.. *proest*:D

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik heb hem daarnet gekocht en ga hem straks als ik terug kom van het wandelen uitproberen. :D

Op het papiertje staat dat hij in de wasmachine mag gewassen worden op 40graden.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Noh... snertverderrie! Net bij de blokker geweest, maar hier niet in de aanbieding hoor :( Ze hebben wel een soortgelijk iets, maar die kost me dan ook meteen 50 euries. Hebben we maar niet gedaan... Baal er wel een beetje van!

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Balen! Ze waren hier ook niet in de aanbieding maar hier staan ze dus achterin de winkel bij de andere schoonmaakproducten.

Ik heb hem daarstraks gebruikt en hij werkt veel beter dan mijn Leifheit-mop! :D Het droogt echt veeeel sneller nu :D Ik ben er helemaal blij mee!

Share This Page