Iemand ervaring met ruggenprik

Discussie in 'De bevalling' gestart door chantal26, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Oeff dat is dan wel heel erg vervelend zeg.
    Maar ik heb al 5 ruggenprikken gehad, en het is iedere keer nog goed gegaan.
    Dus ik blijf maar positief.
    En inderdaad zoals je zegt, je leest hier heel veel positieve verhalen erover dus ik probeer me zo min mogelijk druk te maken.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wil je niet bang maken met mijn verhaaltje, kreeg een ongeplande KZ en moest dus ruggenrpik, eikels prikten 5x mis!
    6de keer eindelijk raak en dat was een verrukkelijke opluchting, kwam een wee aan en die werd afgebroken, leek wel in 7de hemel te zijn na 15uur weeen te hebben gehad

3. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    ik heb een ruggeprik gehad. heerlijk. wat een uitkomst. van het zetten voel je niks en daarna kun je tenminste beetje overleven. ik voelde nog wel alle weeen erdoor, ook persween. ben heel erg blij dat ik die keus had. bij mij goeie ervaringen, niet misgeprikt ofzo

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik heb al 5 ruggenprikken eerder gehad maar dan voor een operatie.
    Gelukkig is het bij mij altijd heel goed gegaan.
    De Gyn zei inderdaad wel dat het niet helemaal verdoofd kan worden, maar dat de meeste pijn dan wel weg is.

5. Ik heb bij mijn eerste er ook een gehad en ik kan je zeggen het is heerlijk als het spul gelijk werkt geen pijn:d

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Ik heb er ook een gehad tijdens de inleiding en nog 1 tijdens de ks. Viel mij heel erg mee en ging gelukkig in een keer goed.

7. Duna

Duna Niet meer actief

Ik ben bevallen met een ruggeprik en het is prima gegaan. (ingeleide bevalling) Ze hebben bij de pomp aan laten staan met verdoving tijdens het bevallen zelf. Ik had prima persweeen en meneer was eigenlijk zo geboren ;) Van tevoren hadden ze gezegd dat ze pomp uit zouden zetten als ik ging persen maar het ging zo vlug dat daar geeneens tijd meer voor was :p

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb een ruggenprik met weeopwekkers gehad.. Nou ik voeld ede weeen nog aan de rechterkant van lichaam.. Omdat de prik niet goed was gezet! Daar kwamen ze na 5 uur achter :(

Deel Deze Pagina