Hoi meiden, Hier issie dan! De officiele topic voor het versturen van kerstkaarten naar elkaar! Ik zal een lijst bijhouden met alle adressen! Nu maar hopen op HEEEEEEL veel kerstkaartenpost dit jaar! Alle meiden die mee willen doen, PB me je adres, en ik stuur je zsm de lijst met adressen!! Ik verwacht hier binnenkort een KERSTKAARTENBOM! Gr Ninosz
Zullen we dit topic aanhouden tot en met zondag? Ben bang dat het anders niet voor de kerst aankomt! Zondag / maandag PB ik dan iedereen de lijst met adressen!
Ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik heb nog 14 postzegels liggen en dat vond ik eigenlijk wel genoeg En hoe zit het met die lijst? Staat het er dan als Nickname + adres, of anders?
Heb je bericht.zondag lijkt me lang genoeg kaarten zijn dan echt wrl week onderweg.kan ik zondag gaan schrijven haha
Meiden, Ik zit nu op 10! Heb ze allemaal al in een Word-document gezet. En ja, de namen en adressen zijn dan bekend bij degene die meedoen! Denk wel dat het leuk is als je iedereen op die lijst een kaart stuurt, anders is het natuurlijk niet eerlijk??? Misschien een maximum stellen, en dan het topic sluiten?
Heb gewoon een lijst met adressen gemaakt in Word. Die krijg je zondag toegestuurd, en als je meedoet stuur je die mensen een kerstkaart, en krijg je er zelf ook 1 van al die personen op de lijst. Lijst ziet er zo'n beetje als volgt uit: Fam. A., Voorbeeldweg 4, 4444AA Voorbeelddorp Fam. B., Zwangerweg 5, 3333AA Zwangerschapsdorp En zo door!!! Leuk al die post!!!!
Jij staat er al tussen idd ! Ik zal morgen / deze week eens kijken of ik de nicknamen er nog bij kan zetten! Als het er niet nog 50 worden, moet dat geen probleem zijn lijkt me!
Ik vind het juist heel fijn als er geen nicknamen staan op de adressenlijst.. Heb ik je net ook over gePBt.. De nickname kun je eventueel in het kaartje zelf zetten toch?