onze wasmachine is aan vervanging toe en we twijfelen tussen weer een bosch wasmachine of toch een samsung eco bubble. heeft iemand ervaring met een samsung eco bubble? we zitten te denken aan de samsung WF70F5E0Q4W/EN
Wij hebben een Samsung eco bubble met nummer WF71F5E3P4W/EN. Heel tevreden van! Zou geen andere willen eigenlijk. Ook in de winkel raadde de verkoper ze echt aan, omdat ze prijs/kwaliteit gewoon heel goed zitten, en erg zuinig zijn vergeleken met andere machines. Langs de andere kant kan ik niet echt uitgebreid vergelijken, want hiervóór hadden we een combiwasmachine en die trok op niets... Ik geloof dat er enkele maanden geleden ook een topic over geopend werd.
Wij hebben nu ongeveer 1,5 jaar een samsung eco bubble wasmachine en zijn zeer tevreden. Schone was, veel keuze qua wasprogramma's en gebruiken echt minder wasmiddel. Onlangs moesten ouders ook een nieuwe en de samsung aangeraden en ook zij zijn zeer tevreden.
Hier ook tevreden! Wij hebben een ecobubble waar 7 kilo inpast, echt ideaal ook! Kan je lekker grote hoeveelheden tegelijk wassen!
allemaal goede ervaringen dus wij gaan de samsung wasmachine bestellen. ik zag dat er zelfs samsung eco bubble wasmachines zijn waar 9 of 12 kilo in kan!
Hier ook tevreden.. Bij onze oude wasmachine zat er een korte stand op (ca een uur), maar dan werd de was niet echt schoon en fris. Maar de eco bubble doet het wel goed met dat korte programma. Geen idee wat precies het typenummer is
Wij hebben ook een eco bubble, er kan 7 kg in. Ik ben heel erg tevreden! Ook het korte programma, en programma 'dagelijkse was' gebruik ik heel veel
heb ook een ecobubble van 7 kg inhoud. Erg fijn ding. Tip: Bestellen bij BCC.nl. Dan brengen ze hem, nemen ze het verpakkingsmateriaal én je oude wasmachine mee terug.