Ik ben altijd dol op verhalen over horror-dates Dus van die dates waarvan je denkt: o nee, hoe kom ik hier weer vanaf? Ik zal even de spits afbijten: Ik had ooit een date met een man waarvan ik al dacht dat het niks zou zijn, maar wilde hem toch een kans geven. Maar had wel aan mijn zusje gevraagd of ze me wilde bellen, als het dan vreselijk was kon ik met een smoesje weg We hadden bij station rijswijk afgesproken, want hij kwam uit den haag en ik uit rotterdam dus dat was mooi in het midden. En ik wist al vrij snel: deze date moet ik zo snel mogelijk lozen. Dus ik heb gebruik gemaakt van het telefoontje van mijn zusje. Dus ik dacht: we zeggen gedag bij de treein. Maar nee, hij reed nog mee naar Rotterdam CS. Toen we daar waren aangekomen zei ik: o, ik moet mijn overstap halen... doeiiii!! En rende keihard weg Maar had dus een beetje gelogen.... en toen opeens stond ie wéér naast me... Toen heb ik maar verzonnen dat ik de trein net had gemist... maar vond dat echt een genante date
Kan nu niet een, twee, drie wat bedenken maar die van jou: IK ZOU ME SCHAMEN.. echt mijn hoofd zou dan zo rood worden niet normaal.
Haha, die keer dat de jongen in kwestie me meenam naar Titanic (hm) en vroeg of ik het goed vond dat zijn moéder ook meeging! (en nee, het was geen afwimpel-methode van zijn kant: hij heeft nog maaaanden achter me aangelopen en gevraagd of we nog een keer uit konden gaan)
Ooohh das echt heel erg, zou me ook echt rot schamen. Had een keer een date met wat echt een leuke man leek. Afgesproken in Arnhem wat te drinken, nou hij kwam op het station mij ophalen en dus liepen we richting korenmarkt, ik dacht wat ruik ik toch, bleek.dus mijn date te zijn bah bah. Daar heb ik na 1 drankje tegen gezegd dat voor mij de klik er echt niet was. Vond hij erg raar want hij zag ons al getrouwd en al. En 1 keer een dubbeldate met een vriendin samen, met 2 leuke mannen. Ook gezellie terrasje gepakt, viel hij in slaap, dat was dus ook gelijk de afknapper, verwacht niet veel, maar wel dat iemand tijdens een date wakker blijft.
Heb eigenlijk niet echt veel dates gehad al schiet er nu wel 1 naar boven. Ik was +- 14 jaar oud en had een date met iemand die ik via via had leren kennen via internet. Hij woonde een aantal dorpen verder en uiteindelijk hebben we afgesproken. Samen met een vriendin ben ik er heen gegaan omdat ik niet alleen wilde gaan. Super knappe jongen was het, echt een plaatje! Komen we bij zijn huis aan, stinken! Niet normaal naar kattenpoep, bah zo vies en muf. Wij door naar zijn kamer, hij dronk melk...vond ik niet echt "stoer" en zat de hele tijd op zijn bed te "wippen" van de zenuwen denk ik. We keken een mannen race film en in zijn kamer had hij allemaal dragonball Z posters.... Film afgekeken en toen snel weg gegaan. Vervolgens op een hele lullige manier duidelijk gemaakt dat het helemaal niets was! Laatst was ik benieuwd naar wat er van hem geworden is, hij is nu gothic!
Ik heb er trouwens nog eentje (nog wel meer ook trouwens ) Ik had een date met een jongen die daarna direct bleef eten bij ons. We gingen BBQen met een paar buren. Na afloop zei hij niet eens bedankt! En ging nog even bij ons naar het toilet.... Voor een grote boodschap. 2 tellen later kwam mijn moeder binnen en die riep dus keihard: jeetje, wat meurt het hier! Hebben ze een bouwput opengetrokken ofzo? En toen kwam die jongen dus van het toilet. Moeder schaamde zich dood en herinnert mij helaas nog heel vaak aan deze date
Ik heb een keer een superleuke date gehad, gewoon overdag.. Knappe man, rook heerlijk, kon er goed mee kletsen.. We hadden de middag op het terras non-stop gekletst en zouden 's avonds nog een hapje gaan eten, tot het dus etenstijd werd... Meneer vond dat ik hem mee moest nemen en maar lekker voor hem moest KOKEN, iemand die je dus voor de eerste keer echt spreekt. No way dus.
Die ik me kan herinneren (geen idee hoe ik het zolang heb uitgehouden), maar dat was gewoon een ramp. Hij vroeg me tjidens een feestje (eerste keer dat we mekaar zagen) of ik een keer wat wilde gaan drinken, oh ok. Dacht gezellig, kom ik m'n huisje ook nog eens uit. Afijn, afgesproken ga er heen (naar de pub waar we afgesproken hadden). Komt ie aan, helemaal zenuwachtig. Letterlijk de hele avond gaf ie aan hoe zenuwachtig hij was, want ik was een NLse (Engelsman hij). Geen idee waarom dat zo'n effect had, maar goed. Voelde me niet echt op m'n gemakkie. Maar goed, begon hij over zijn ex-vriendin. Ook zo leuk haha! Dat die haar mistte etc. Ik dacht echt even, is dit verborgen camera ofzo? Dus ik vraag beleefd op zijn NLs, waarom zit je hier dan met mij eigenlijk? Zegt ie, omdat mijn broer en diens vrouw vinden dat ik er eens uit moest...ah ok...echt wat iedere vrouw wil horen! Dus ik zeg, ja maar als je haar zo mist etc en zij is het voor je...waarom zeggen we dan niet gewoon de groeten tegen elkaar en kun jij daar heen. Que de romantische muziek! Want het kwam op mij over dat dat allemaal nog maar net gebeurt was... Zegt ie, dat zal niet gaan. Oh, hoezo? Omdat haar vriend(!) dat niet zo leuk zal vinden! Blijkt het al meer dan een jaar terug uit gegaan te zijn hahaha! Ik dacht...ja, nu ben ik dus klaar. HAHAHA! Heeft me naar de hoek van m'n straatje gelopen (het was toch donker) en heb vriendelijk gedag gezegd. Omgekeerd en kon eindelijk even erom lachen...wat een gekke date was dat!
Weet nog wel dat een jongen heel graag met me uit wou, woonde een stuk verderop en hij leek me erg leuk. Hadden afgesproken dat die langs m'n werk zou komen toen ik nog een kassa meisje was bij de lokale supermarkt. Kwam ik smorgens op m'n werk om negen uur ofzo kwam de baas boos naar me toe met een briefje.. Bleek dat die jongen smorgens om acht uur al langs was geweest toen de winkel nog dicht was en met kauwgom een briefje op de deur had geplakt dat die smiddags terug zou komen... Zucht! Kon ik een half uur lang met een beitel alle kauwgomresten gaan verwijderen. Smiddags kwam die inderdaad in de winkel maar had ik het eigenlijk een beetje gehad met hem.. Date is er dus nooit geweest Ow en ook een date die de hele date alleen maar autodrop zat te eten, had die een of andere familiezak in z'n binnenzak zitten en elke vijf minuten kwam er weer eentje uit. En dan het ergste nog, niet eens vragen of ik er ook eentje wou! En daarna te horen krijgen dat het zon leuke date was heh.. Uhh, niet echt!
Ik heb een horror date kunnen voorkomen.. denk ik? Jongen bleek helemaal gek van mij te zijn, maar ik was inmiddels al met mijn hoofd in de wolken de hele dag met mijn nu man te smsen. Mijn moeder had de regel dat we naar de kroeg mochten, maar dat er een jongen mee moest. Laten we hem even A. noemen. Nou, A. was dus bij ons thuis samen met zijn vriend (toen het vriendje van mijn zus) en we liepen met zijn vieren richting de kroeg/soos. Nouja, je weet hoe het met stelletjes gaat, dus al snel was ik alleen met hem >.< Daar komt ie; de meest geniale openingszin. Hij ging voor me staan, keek me aan en zei; "Geloof je in liefde op het eerste gezicht?" Ik was op dat moment een beetje verbaasd, maar antwoordde van niet. En jahoor, daar kwam ie; "Zal ik dan nog een keer voorbij lopen?" Ik moest echt mijn gezicht strak houden en zei "bespaar je de moeite" dat vond hij niet leuk, de deuk in de garagedeur zit er nog steeds tegenwoordig xD Hij heeft het in de kroeg op een zuipen gezet (waar ik al helemaal een hekel aan heb) en ik heb hem daarna nooit meer gezien.
Oooh ja... Ik heb een keer een date gehad naar de bios... lag ie naast me te snurken en hij stonk... BAH! Wou hij daarna nog naar een cafe... eeeh no thnx. Breng mij maar weer naar huis en doeggg
Haha, leuke verhalen allemaal hoor Ik kan echt een boek volschrijven, want ik heb een poosje zoiets gehad van: ik zeg op elke date ja, tenzij mijn intuïtie zegt dat het niet klopt... Gewoon á la Yes men, zeg maar Maargoed, wat ik trouwens nog was vergeten te zeggen over die eerste date: na afloop bleef hij maar mailen, want hij dacht dat we bij elkaar hoorden... Hij was erg gelovig en zei dat God ons voor elkaar had geschapen want dat had god tegen hem gezegd, zei hij Inmiddels is ie verloofd met een andere vrouw Beetje vreemd van God
Nou een horror was het niet echt maar wel de langste avond mijn mijn leven! Ik had die jongen 1x gesproken en hij had via via via via mijn nummer te pakken gekregen. Hij had zoveel moeite gedaan.... Dus wij op date, wat eten en drinken. Ik had al door dat hij wel uit een 'goede' familie kwam, maar dat was nogal een understatement..... Hij was van adel en gebruikte de hele avond de meest idiote woorden waar nog nooit van gehoord had. Ik had serieus geen idee waar hij het over had Toen hij me aan het einde van de avond wilde zoenen draaide ik mijn hoofd om. Dijdelijk dacht ik. Niet dus! Hij heeft me daarna echt honderden keren gebeld of ik ajb nog een keer met hem uit ging.... Het ging er maar niet bij hem in dat ik geen interesse had, want "iedereen vond hem toch altijd leuk en we hoorden bij elkaar" $). Uiteindelijk heb ik mijn moeder de telefoon op laten nemen en die heeft hem verteld dat hij verder moest gaan met zijn leven Nooit meer wat gehoord
Ik had een keer een date met een jongen die ik via internet had leren kennen. We konden heel leuk kletsen dus in de stad afgesproken. Toen hij uit de bus stapte was het echt mijn type niet... net iets te dik, vet haar, baggy broek zwart tshirt... we gingen eerst wat drinken maar er kwam echt geen woord uit hem... daarna naar Vera waar ie een vriend opzocht en een biertje ging drinken. Ik zei toen, blijf jij maar lekker hier, dit gaat hem niet worden. Hij helemaal verbaasd want we hadden zo'n enorme klik. Ja... right.... En een keer een date, leuke jongen klikte wel. Totdat ie me in een hoek duwde en zn piemel uit zijn broek trok. Mooi dat ie daar een knietje in kreeg... lulhannes...
Ik heb wel eens een date via een gezamelijke vriend gehad, beetje gepraat via internet en hij was leuk om te zien op foto's. Dus ik een uur met de trein naar breda, stap ik uit.. is hij echt een stuk kleiner dan ik! Het voelde net alsof ik met mn kleine broertje liep ipv een date daarna ben ik maar snel weer naar huis gegaan.. sorry maar voor mij moet een man groot en mannelijk zijn! Ook had ik op de middelbar school een 'date' met een jongen die ik al een tijdje leuk vond.. dus we gingen naar de bios, maakte hij onderweg ineens allemaal extreem racistische opmerkingen! Ik ben zo omgedraaid en weggefietst!! Kwam hij achter me aan wat er was, dus heb hem even goed duidelijk gemaakt dat ik niet aan racisten deed (en doe)! Idioot :x
Ik leerde hem kennen via een dating website en hij was al verliefd voor we elkaar uberhaupt ontmoet hadden Klonk als een wanhopige nerd ofzo maar het was op foto's echt een enorm lekker ding... dat haalde me over toch een keer af te spreken We zijn naar Scheveningen geweest, hij was in 't echt nog knapper da op de foto's Eerst gewoon even over de boulevard gelopen waar hij me meteen vroeg of ik nog een kinderwens had. We zaten wat te eten toen hij vroeg wat we morgen gingen doen... Dat ging me al wat te snel, maar toen vroeg hij of we iets samen konden doen met de kinderen (ik heb een zoon, hij een dochter), en als dat leuk was konden we volgend weekend wel naar Disneyland Parijs en of we dan volgende maand naar z'n ouders in Marokko konden (die wonen daar) gaan want hij wilde me graag voorstellen De dagen ernaa appte hij me echt constant of hij langs mocht komen... ben echt totaal afgeknapt op zijn opdringerigheid. Zonde van zo'n knappe vent
Ik had contact via internet met een man uit Nepal die in NL woonde en werkte. Via de mail was hij echt heel grappig en leuk, dus spraken we af voor een date in Utrecht. We zouden wat gaan eten én naar de film. Geen idee waarom ik niet gewoon bedacht had alleen wat te gaan drinken, maar goed... Tijdens het eten al dacht ik echt alleen maar "NEE NEE NEE!!! Ik moet hier weggggg!". Hij was echt zo...tja...niet mannelijk. Klein, dun en hij lachte echt als een meid. En dan daarbij nog dat gigantische paki-accent, om het zo maar even oneerbiedig te noemen, nee, ik had al volledig gegeten en gedronken. En toen dus die film nog...zucht... ik weet geen eens meer welke film het ook alweer was. Ik had me angstvallig aan mijn tas vastgeklampt om te voorkomen dat hij mijn hand zou pakken. Hij was met de trein en ik met de auto. Bij het "afscheid" heb ik thank god weten te voorkomen dat hij me kuste. Toen ik thuis was had ik al een sms van hem dat hij het zo gezellig vond en graag nog eens wilde afspreken, dat zag ik helemaal niet zitten, dus ik smste terug dat ik hem heel aardig vond, maar dat het daar wel mee ophield. Kreeg ik een sms terug met de tekst "Ok. Have a nice life" . Nooit meer wat van gehoord
Geen date maar wel iets anders vreemds wat me overkwam. Een vriendin van mij had toen we een jaar of 15/16 waren iets met iemand van het kamp. Natuurlijk niets mis mee maar ik vond het nogal een aparte. Toen ik in mijn uppie uit school kwam gefietst stond hij in een straat onderaan het viaduct waar ik altijd doorheen moest om thuis te komen. Omdat ik hem kon even een praatje gemaakt en hij had een nieuwe auto , een smart. Of ik misschien even mee wou om een rondje te rijden. Niks mis mee dacht ik toen want hij ging met mijn vriendin. Na een stukje te hebben gereden zette hij de auto langs de kant ergens verderop op een dijk. Hij keek me aan pakte de zijkant van mijn hoofd en draaide deze richting hem , vervolgens kwam wel heel eng dichtbij met zijn hoofd. Waarop ik met fronsende wenkbrauwen zei : Wat doe je , Je gaat toch met "w" ? Ja maar zij doet het ook dus ik dacht..... Ja wat dacht je , breng mij weer heel snel terug naar mijn fiets Yuk , Wat een engerd was dat!
Oh, en ik heb ook wel eens een date gehad met een gozer die het gelijk ging hebben over hoe hij zijn zoontje zou noemen als hij die ooit kreeg. En we zaten in een kroeg in Utrecht waar allerlei posters in klein formaat ingelijst aan de muur hingen. Op 1 ervan stond mijn naam, zegt hij ineens dat hij 'm wel voor me mee wil jatten . Excuse me?! En hij mailde me ook constant over hoe mooi zij ex-vriendin wel niet was, met foto's en al. Nou jaaaaa.....rare snijboon .