Ei wel of niet geweest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AmberS, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik heb van de kruitvat ovulatietesten, per ongeluk van die hele dure gekocht haha, maar goed :D

Ik vind die van 28/2 wel overduidelijk lichter als de rest, en zelf denk ik dat de test van 29/2 (moet 1-3 zijn vergist in de datum korte maand) het duidelijkst.. maar eigenlijk kom ik er niet echt uit.

Wat denken jullie, is m'n piek al geweest of moet die misschien nog komen? Vandaag is cyclus dag 17 en de laatste 2 cyclussen waren 30 - 32 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.299
    394
    83
    je piek is al geweest, vanaf 2-3 lopen ze namelijk weer af
    en ik vid die van 1-3 en 2-3 erg moooi donker ;)
    ik gebruik dezlefde alleen dan van de trekpleister en ze zijn op de foto vaak wat lichter da in het echt weet ik van die van de trekpleister ;)
    Hopelijk heb je goeg geklust ?
    nu weer wachten helaas.

Succs

3. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor je antwoord!! :)

Ja ik dacht het zelf ook wel te zien, alleen soms wordt je zo scheel van het kijken haha. Ja ik kreeg ze ook lastig op de foto! Dit was de duidelijkste foto, op de foto leken ze eerst een stuk lichter!

Ja wel geklust, dus hopen op een positieve test straks :D .. Ik vindt dit wel erg fijne ovulatietesten moet ik zeggen .. had eerst die van sensitest maar deze vindt ik fijner .. :)

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Denk dat je hem gister of eergisteren hebt gehad. Zal je wel 1 tip geven als ik zo vrij mag zijn, die van kV zijn de zwangerschapstesten top ovulatie testen helemaal niet. Ik heb cyclussen gehad van dik in de 40 dagen en je kon al een goede streep zien op dag 14. Vond het dus nogal verwarrend. Zelf goede ervaring met dipsticks van zwanger en Kids, zijn ook niet duur!

5. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor de tip! Ik was nu een beetje laat, normaal haalde ik ze bij sensitest. Ik zal die van zwanger en kids ook is gaan proberen ( hoop het niet haha) hoor er veel goede reacties over .. :D

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Hier ook slechte ervaring met de ovulatietesten van kruidvat... Daarentegen weer hele goede ervaring met de testen van sensitest. Heb daardoor nu een zoontje rondlopen van inmiddels 1,5 ;) Deze maand Action ovulatietesten gebruikt en ook erg positief erover. Ik kreeg een mooie duidelijke piek :D En het fijne aan deze testen is dat ze maar iets van 2,50 kosten voor 5 testen!

7. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Oke bedankt voor de tips!! Maar zien jullie ook wel mn lh-piek?

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Als ik eerlijk ben zie ik geen piek, streep moet echt even dik zijn of dikker dan de controle streep.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Je zou zeggen dit weekend, maar de streep moet idd evendik of nog dikker zijn. Durf het niet helemaal te zeggen aangezien ik ze ook niet vertrouw. Zou sowieso nog even door klussen als ik jou was ;) hihi Bij zwanger en Kids vond ik het heel duidelijk, als ik twijfelde dan was het hem ook niet, en als het wel de piek was dan wist ik dat ook 100000% zeker zeg maar.

10. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Hmm.. ik moet zeggen dat toen ik de ovulatietesten van sensitest gebruikte, mijn donkerste streep ook nooit echt te wauw was, terwijl dat (ook achteraf terug gerekend) wel altijd m'n piek was. Ik heb nu sowieso al doorgeklust hihi :) maar ik heb sinds vandaag geen slijm meer, en gister + eergister wel veel.. dus ik ga er maar een klein beetje van uit , i.c.m. mijn vorige 2 cylussen dat m'n piek dan toch maar zo 1 / 2 maart was ... ?!?!

11. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Het kan ook zijn dat je piek heel kort is, sommige vrouwen doen daarom per dag 2 keer een test, wellicht een tip voor volgende maand.

12. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    hoezo denk je dat?
    Maar die van 1-3 en 2-3 zijn allebei donker, dus dat zou toch betekenen dat mijn piek 2 dagen heeft geduurt of 1.5?

Of wat voor conclusie moet ik daar uit trekken?

Deel Deze Pagina