Zoonlief krijgt op dit moment 2 kiesjes door en hij kwijlt daarbij enorm. Ik heb hem nu een gewoon slabbetje van H&M omgedaan, zo'n driehoeks sjaaltje, maar dat werkt niet voldoende. Na nog geen uur is die al doorweekt en kan ik weer een droog shirt aandoen. Waar kan je leuke kwijlslabben halen? Ik ben nog niks leuks tegengekomen . Wel op internet al een en ander gezien, maar sommige vind ik erg prijzig! Aan 1 heb ik niet voldoende, dus om 10,- p.s. uit te geven...
Ik heb hier ook zo'n kwijlerd, haha Hier werken de slabbetjes van IKEA het best. Bestaan uit 2 lagen namelijk.
Ik had voor mijn dochtertje altijd deze: Home | Honni En die bevielen mij goed!! (en nu maak ik de foto's voor op deze site, hihi!)
anne-n.nl hier heb ik ze vandaan. 3 voor 10 euro. Zijn dubbel en nemen dus veel vocht op. Al wissel ik hem af en toe wel om. Knuffelen met zo, n natte lap vind ik maar niets. edit: zie net dat haar prijzen omhoog gegaan zijn naar 12 euro voor 3. Ze zijn groter geworden, wafelstof aan de achterzijde en er zitten nu 2 knoopjes op zodat je hem kunt verstellen.
Ik heb ze van name it. Die kostte 4 euro per stuk en hebben aan de achterkant fleece wat het vocht goed vasthoud. hier zijn we erg tevreden
Keuze genoeg dus zie ik en ook in verschillende maten, dat is fijn! Bedankt voor jullie reacties, ik ga op mijn gemak alle sites bekijken!