Hoi Dames, Ik heb een vraagje... vanavond na het spuiten kwamen er een paar dikke druppels bloed mee. dit heb ik nog niet eerder gehad en vraag me af of de vloeistof dan wel op z'n plek is blijven zitten... loopt er dat niet meer uit? en voel nu op de plek van het spuiten een hard bobbeltje.
inderdaad, adertje geraakt, kan gebeuren. Kan hooguit een klein blauw plekje worden. heb ik ook weleens gehad
nee dat loopt er niet. Ik tel altijd tot 10 nadat ik gespoten heb en haal hem er daarna uit. Dan is alle vloeistof uit de naald in je huid gelopen
Nee, hoor... Dat kan geen kwaad. Alleen vervelend, omdat je dan wel eens een gigantisch blauwe plek kunt krijgen. Morgen dus even niet in de buurt van dezelfde plek spuiten. Succes!
Ik liet de spuit er altijd 10 tot 15 sec. inzitten en dan langzaam eruit halen. Had altijd een paar druppels bloed. Maar dat kan allemaal geen kwaad. Ja op die blauwe plek na dan. Succes met alles!
Als je bloed hebt, dan wil dat zeggen dat je een adertje geraakt hebt. In principe hoort er niet standaard bloed mee te komen.