Kopen jullie wel eens wat bij de kringloop winkel? Ik ben opzoek naar een nachtkastje semi kastje maar kan niets leuks vinden. Nou dacht ik, zouden ze dat bij de kringloop winkel hebben? Dan knap ik het zelf op en maak er wat leuks van.. Wat voor leuks hebben ze er nog meer? Ben benieuwd!
wij hebben een hele grote in de buurt... je lacht je rot om de prijzen... ik vind het helemaal super... mijn motto is dat alles wat je goed schoon kunt maken ok is... nachtkastjes staan er genoeg in alle vormen en maten.. ligt er ook een beetje aan hoe groot de kringloop is... we hebben hier ook een kinderkringloop... das helemaal super.. heb ik pas maxicosi adapters en een originele quinny regenhoes voor samen 3,- gekocht... nou daar koop je het op marktplaats niet voor hoor!!!! gr Jose
Voor mijn ex vriend zijn dochtertje hadden we een babybedje gekocht voor als ze bleef slapen. Klein preisje maar het bedje is echt goed ook mooi proper. Mijn mama heeft daar ook eens en zit bank gekocht. Je hebt daar leuke dingen vind ik.
kringloopwinkels verschillen nog al van elkaar.. bij de ene vind je echt alleen maar oude troep tegen woekerprijzen.. bij een ander leuk spul dat met lik verf weer jaren in woonkamer kan staan voor een prikkie... ik kocht er veel en graag, veel leuke kastjes weggehaald, helaas is mijn mannetje geen voorstander van kringloop
ik zie ook niet in waarom niet. zie namelijk niet veel verschil met het kopen van de kringloop of met het kopen van MP. daar koop je ook dingen 2e hands. vooral dingen die je kunt schoonmaken e.d Ik heb laatst nog bij de kringloop supermooie inbetween gordijnen gekocht voor nog geen tientje. mijn kamer ziet er weer super netjes en gelikt uit ik heb ze even in de wasmachine gedaan en schoon waren ze weer.iedereen vind mijn gordijnen mooi en dat voor nog geen 10 euro waar ik anders een paar honderd euro voor kwijt was. maar ja dat weten zij natuurlijk lekker niet. lol
Ik vind er ook niets mis mee. Heb er 4 jaar terug een lekkere stoel gekocht voor op de babykamer, nieuw kussen erin en klaar. Mijn schoonzus koopt er regelmatig meubels en knapt die dan op in haar smaak, echt super hoe het er dan uitziet.
Ik heb er ooit 4 jaar geleden een ladekast gekocht voor 35,-- toen mijn geld echt op was en ik nog wel een kastje nodig had. We hebben hem zelf roze geschilderd. En ik heb er voor 1,50 een hele leuke theepot gekocht en voor 0,50 een kaarsenstandaard. We zijn inmiddels verhuisd, maar dat ladekastje staat nog steeds in de woonkamer. Ik wilde eigenlijk een nieuwe, maar we hebben nu eerst iets anders om voor te sparen (zie banner), dus het kastje blijft nog even staan.
Ik koop ook wel dingen bij de kringloop winkel .. wij waren laatst op zoek naar een eet tafel en een salon tafel en we waren overal al geweest maar we vonden het knetter duur dus toen zijn we bij de kringloop langs gegaan, wat bleek nou had die man net tafels ingekocht bij de kwantum en daar zat dan bv een klein krasje op oid en toen konden we voor 200 totaal een grote mooie salon tafel en een mooie eet tafel kopen .. Hieronder zie je de salon tafel .. Bekijk bijlage 11428
Ik ga ook regelmatig even kijken. Ons 1e huisje hebben we eerst ingericht met spullen van de kringloop. Ik geloof 150 euro voor een bank, salontafel, eettafel, tv-kast en wandkast. Allemaal nog in prima staat. En ook nog een ladekast voor de slaapkamer voor een 10-tje. Die heb nog wel moeten verven, maar dat vind ik niet zo erg. Ook cd's voor in de auto, of boeken haal ik daar. Kost niks, en meestal wel in goede staat. Ook haal ik er wel eens kleding mijn zoontje, gewoon kleding waarin mijn zoontje lekker buiten kan stuiteren. Dat was ik alleen wel nog een keer voordat hij het aankrijgt.
Een aantal jaren geleden had je bij de kringloop bij mij in de buurt hele leuke dingen. Maar nu is het echt oude troep. Veel grote zware eiken kasten die je veel bij bejaarden ziet staan. Vroeger vond je er nog wel eens leuke buikkastjes, maar nu ze door hebben dat die dingen geld waard zijn....worden die dingen er allemaal tussenuit gehaald.
De kringloopwinkel in Mijdrecht (waar ik vroeger woonde) is echt heel erg leuk.. Ik ben nu toevallig in Mijdrecht, misschien vanmiddag maar weer eens langs (hoewel het wel érg ver lopen is vanaf de bushalte ) De kringloopwinkel in Etten-Leur vind ik echt verschrikkelijk.. De prijzen zijn daar bijna net zo hoog als in een winkel waar ze nieuwe spullen verkopen Ze hebben daar zelfs DETECTIEPOORTJES
Ik ben echt een kringloop junkie. Vooral de nieuwe dingen vind ik erg leuk. Die normaal bijvoorbeeld 20 euro kosten en bij de kringloop ook nieuw slechts 1 euro. Wij hebben er drie in de stad die ik allemaal 1 keer per week bezoek. Daarnaast ga ik ook nog naar een grote in een stad hier in de buurt en natuurlijk de mooie grote in Leeuwarden. Ik koop liever bij de kringloop dan in een reguliere winkel. De verrassing wat je elke keer weer kunt vinden vind ik geweldig.
Hm, ik ben niet zo van de 2e hands maar als ik het zo hoor... Iemand ervaring met de kringloopwinkel in Amersfoort?
de kringloop in katwijk word voor en door de verslavingszorg gedaan... ze zijn er niet op uit om je geld uit je zak te kloppen.. wij hebben ook nog een andere in katwijk... alleen maar oude troep voor veel te duur... ik zag ze een poos geleden staan op een antiekmarkt... echt slecht vind ik dat... de dure dingen er tussenuit halen om zelf te verkopen.... ik was ook nooit zo van de 2e hands... maar wat een onzin vind ik dat eigelijk.... waarom 300,- betalen als het ook voor 40,- kan. en als er niets leuks tussen zit dan koop je toch niks? ik breng er trouwens ook mijn oude spullen naartoe.... regelmatig zitten daar ongebruikte dingen tussen die ik nooit heb gebruikt.... dus ik vermoed dat ook een hoop spullen daar nieuw zijn gr JOse
Nou, ik ben geweest hoor! Kon het eerst niet eens vinden, bleek het in een nieuw pand te zitten op het industrieterein. Een mooie ruim opgezette winkel. Geslaagd voor een leuk houten bankje ( opknappertje) en een ouderwetse kinderstoel ( opknappertje ) en een boekje voor Esmee.. 15,00 Via marktplaats was ik zeker het 3 dubbele kwijt geweest. meteen maar even langs de gamma geweest voor verf!
Ik heb een kledingkast gekocht bij de kringloop met een klein krasje. Die kast was 20 euro, we hebben hem opgeschuurd en in een mooie kleur geverfd die bij de slaapkamer past. Het was toeval dat ik er kwam, nu ga ik gewoon vaker kijken of er iets leuks bij staat. Ook ik heb zoiets als het schoongemaakt kan worden is het prima.