Zijn er meer dames die een droom hebben gehad dat ze een positieve test in hun handen hadden en dat ze dan wakker werden en echt even weer met beide benen op de grond terecht moesten komen? Ik hoop dat dit wel een voorbode is natuurlijk, aangezien we al zo'n 1,5 jaar bezig zijn. Het leek zo echt dat ik die test deed. Ik deed het in mn droom ook echt met de test die ik nog heb liggen, terwijl ik andere keren andere testen heb gebruikt. Ik heb nog 1 test liggen van Clear Blue, maar mijn NOD ligt op 11 april, dus ik zal nog even moeten wachten. We hebben wel op het juiste moment geklust heb ik het idee, aangezien mn ovulatietest wel duidelijk liet zien dat ik op mn best was. Nu maar hopen dat die droom werkelijk gaat worden volgende week. Ik kan echt niet tegen die onzekerheid...wachten duurt echt lang....pffff
Ik heb helaas geen goede ervaringen hiermee. Ik heb gedroomd over positieve tests, echo's, dikke buiken, de bevalling, zelfs borstvoeding geven maar na bijna twee jaar is het nog steeds niet zo ver.
Hier heel erg vaak over positieve testen gedroomd en mooie echo's, dikke buiken en bevallingen... Echter pas na 4,5 jaar daadwerkelijk zwanger geraakt. Hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten en deze droom voor jullie een goede voorbode mag zijn!
Ik heb dat gehad. Ik droomde dat ik een positieve test had en 2 weken later was het ook echt zo. Maar ik moet er wel bij zeggen dat wij nog niet echt aan het klussen waren dus hier was het wel een andere situatie. ik vond het echt vreemd, want ik was er dus nog niet echt mee bezig en toch droomde ik dat en ik vraag me dus nog steeds af of het een voorspellende droom was Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo ver is nu!!
hier 2x een aantal dagen achter elkaar gedroomd dat ik zwanger was, en 2x was/ben ik ook echt zwanger dus ik duim voor je
Bij deze zwangerschap droomde ik dat ik zwanger was, terwijl ik de volgende dag ongesteld zou moeten worden. Ik zat wel anders, was juist helemaal niet bezig met zwanger worden. Volgende dag getest, bleek zwanger.. De reden dat ik wel ging testen is omdat ik wel zo iemand ben die in dromen geloofd.. Hoop voor je dat het echt zo is!
Hihi heel herkenbaar, ik vind het zo vreselijk vervelend dat ik er zo mee bezig ben en er zelfs over droom! Positieve testen heb ik ook over gedroomd, op de ochtend dat ik moest testen. Heel de nacht liggen dromen en elke keer die positieve test. Ik werd zo blij wakker! Helaas hartstikke negatief. Ook niet gek want mijn cyclus duurde geen 27 dagen zoals de vorige, maar 70.. Dromen over dikke buik (trots!! ) en een baby en een peuter en zelfs al een keer over een jongvolwassen zoon haha! Laten we hopen dat ze ooit gaan uitkomen!
Bedankt voor jullie reacties. Nogal verschillend bij iedereen dus. We wachten het nog even af, maar denk wel dat ik volgende week ga testen, kan echt niet wachten tot ik ongesteld word. Alleen is de test van Clear Blue denk ik niet echt handig om als 'vroege test' te gebruiken of wel?