Hallo dames, Ik ben 12 weken zwanger en heb vandaag de nekplooimeting gehad. Alles is prima en onze baby groeit helemaal naar behoren dus hier zitten twee trotse ouders achter de computer! Nou had ik de "nub theorie" een beetje bestudeerd en heb dus aan de verloskundige gevraagd of ze een foto kon maken waarop het geslachtsdeeltje van de baby te zien was. En ja hoor. Volgens mij heb ik een prima shot gekregen en heb zo heel sterk het vermoeden dat wij een meisje krijgen!!! Deskundig ben ik niet dus ik durf de babykamer nog niet roze te schilderen, maar toch...... Zijn er dames die ook een gok durven wagen? Leef je uit! Ik hoor het graag. Voor iedereen veel succes en plezier met de zwangerschap
ik kan er niets van maken maar fijn dat het goed gaat met je baby ben benieuwd of andere het wel kunnen ontcijferen spinnekop
ik zie helaas geen duidelijke nub. De echo is te donker en geeft daardoor te weinig informatie. Net als de beentjes en billetjes die niet zichtbaar zijn. Voor een gok zou ik zeggen meisje maar ja gokken doe je altijd voor 50% . Heb je meerdere echo's?