Ik heb een set hydrofielluiers aangeschaft van de baby dump het 2de set hebben ze nu voor de helft vandaar. Ze zaten in een verpakking dus ik kon ze niet echt voelen. Ik heb ze lekker in de kast gelegd en mooi geshowd aan een vriendin gister. Nu vind ze de luiers een stug en niet zacht als die van haar.. Ik heb ze al uit de verpakking en kan ze niet terug brengen.. Veranderd dit misschien als ik ze was? iemand ervaring met die luiers?
Ik heb ze ook van de babydump en zijn heerlijk zacht hier! Wel gewassen inderdaad, en in de droger. Daarna (de eerste keer alleen) strijken, dan nemen ze meer vocht op. Als je ze koopt zit er een soort suikerpapje op om ze mooi strak in de verpakking te krijgen. Daarom moet je ze ook wassen.
oh goed dat ik dit lees Ik wou nl ook die luies in grijs bestellen Zijn ze dun en heel rekbaar ? zo zijn de doeken van babywalz nl ook en daar gaat de vorm snel uit :S Ik heb nog teddy hydrofieldoeken van toen ik baby wasen die zijn heerlijk dik en zacht zelfs na 28 jaar maar kan ze zo ook nergens vinden :S de doeken van kruidvat zijn ook heel prettig trouwens .
ik heb ze ook, kind is nu 6,5 mnd...en denk zo na 4/5 mnd na het vele wassen zijn ze wel behoorlijk hard geworden ( ik heb geen droger) ik vind die van de hema (6 in ene pak ofzo) wel zahcter blijven Maar jolein is wel prima hoor! ik heb ook al die grijze enz...heb mss wel 30 hydro's...na een tijdje vernieuw je ook gewoon
Ik vind de hydrofielen van V&D van hele mooie kwaliteit. Die zijn mooi dik en blijven dat ook. Hema vind ik ook prima! Heb ook kruidvat gekocht maar goed die kan ik pas testen als mijn kleine er is
Ik heb er ook twee pakken van. Nog niet uitgepakt of gewassen. Maar ik begreep dat ze wel goed zijn, hoor.
Ik gebruik ze ook van de babydump, al een hele tijd en ze blijven mooi van vorm en kleur (rood en oranje) ondanks het vele wassen en drogen.
Hier blijven ze ook prima. Heb van alles door elkaar: hema, zeeman, babydump (heb hier de meeste van) en alles is oké; ook na 5 maanden.
ik heb ze van bambino (kruidvat), babydump, prenatal, wibra en hema (6 in een pak) en das echt frut, heb ze allemaal terug gebracht omdat de randen rafelden. De rest ben ik wel tervreden over, blijven lekker zacht en mooi van kleur..