Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over welke draagzak ik wil kopen. We gebruiken nu een draagdoek maar merk vooral onderweg dat ik het gemak van een draagzak mis. Ik twijfel tussen de Tula free to grow en een Storchenwiege draagzak. Voordeel van de Storchenwiege lijkt mij dat het makkelijker wisselen is tussen vriend en mij. En de draagzakken zijn van draagdoekstof, dus lijkt mij ademender en frisser in de zomer? De Tula spreekt voor zich natuurlijk. Iemand hier ervaring met de Storchenwiege?
Wij hebben een Storchenwiege. Zoontje heeft er de eerste 3 maanden zo'n beetje in gewoond. Ik vind hem heel fijn. Makkelijk te verstellen en je hebt 'm zo om.
Draagconsulenten in mijn omgeving bieden beide draagzakken niet aan, vooral heel veel draagdoeken. Helaas ook geen winkel in de buurt die ze verkoopt.
Dat makkelijk verstellen lijkt mij ook zo fijn. Gezien vriend en ik nogal verschillen in postuur en lengte. Hoe bevalt de stof van de zak?
Je kunt hem met gespen klikken en mijn zoon zit er goed in. Zit lekker. Maar ik zou kijken wat het makkelijkst is om te bevestigen!
Ik heb de kokadi draagzak voor onze baby van 4 maanden. Ook van draagdoek stof en erg goed te verstellen. Ik vind hem erg fijn zitten. De tula heeft een vrij stug rugpand, kokadi is veel zachter voor een baby
Ik vind/vond hem geweldig!!! Stof fijn, het omdoen fijn. Helaas kan ik hem nérgens meer vinden. Hij is (voor 99% zeker) naar zolder gegaan, naar mijn weten in een bak met kleding. Alle bakken inmiddels doorzocht, maar helaas. Ik ga nu dus een nieuwe aanschaffen!