iemand ervaring met 'strippen'?

Discussie in 'De bevalling' gestart door kanjer, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bounce

Bounce Lid

30 dec 2010
    89
    0
    0
    Antwerpen
    Even een update: ik ben maandagavond gestript en na een paar dagen zuchten en veel (voor)weeën is vrijdagavond onze kleine meid op de wereld gezet. Een paar dagen voor de uitgerekende datum dus want die is vandaag pas.

Veel succes nog voor de dames die op hun einde lopen!

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Gefeliciteerd!!!

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik heb nergens last van gehad ze gaat met wat gel en 2 vingers naar binnen proberen een "randje"vast te houden en daar aan te trekken toen ze klaar was bloede ik wat en kreeg een maandverbandje en klaar was het (ik had al 2cm zonder dat ik het wist) en na het strippen 3cm. later die dag heeft ze thuis mijn vliezen gebroken (ook niet pijnlijk) en 2 uur later ben ik bevallen :) maar dat vliezen breken bij 3cm. zonder weeen is NIET standaard (dit hebben we om verschillende redenen besloten om te doen met weten wat het risico zou zijn als er geen weeen zouden komen)

4. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    nou kzit nog op het belletje van de verloskundige te wachten met de tijd wanneer ze komt...

hoop zo dat het dan net als bij sommige van jullie direct resultaat gaat brengen..(naja direct.. dezelfde dag iig ;) )
    en dat ik dan evt vanavond mn meisje al in mn armen heb liggen.. kijk er zo naar uit nu :D

5. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben met 41-3 gestript en dat was niet pijnlijk maar er gebeurde ook helemaal niets. Met 41-5 opnieuw gestript maar dan wat minder voorzichtig, een stuk pijnlijker maar mijn bevalling begon wel kort erna. Na de tweede keer strippen bleef ik een heel zeurderig en kramperig gevoel hebben. Ik ben nog wel gaan slapen maar werd ochtends om 5 uur wakker omdat de weeen echt gingen doorzetten. 12 uur later is mijn zoontje geboren. Ik ben zo blij dat het toch een natuurlijke bevalling was en dat ik niet ingeleid hoefde te worden!

Succes met de laatste loodjes!

6. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    @bounce gefeliciteerd nog :)

hier uiteindelijk zelf maar even gaan bellen naar de verloskundige omdat ik nog niet gebeld was om half 3.. dus ze vertelde me dat ze rond half 5 er zou zijn...

eerst even hartje geluisterd en mn bloeddruk beide goed..
    vervolgens het strippen..
    het voelde voor mij niet heel pijnlijk.. wel het gevoel alsof ik ongesteld was geworden en nou nog geen 10min na dat ze weer weg was last van menstruatiepijn en rugpijn..
    ik had toen ze begon 2 cm ontsluiting.. en daarna 3cm.. het zag er verder allemaal goed uit en ze denkt dat het niet nodig zal zijn om donderdag weer terug te hoeven komen.. naja wachten het af..

het rommelt nu wel flink..
    en hoop dat het door gaat zetten want met dat gerommel kom ik ook niet aan slaap toe.. (net ff op bed gelegen..)
    maar goed wacht het maar weer af en hopelijk kan ik vanavond/morgen melden dat de kleine er lekker is :D

thnxx voor jullie reacties meiden! top!

Deel Deze Pagina