lief kaartje gekregen van collega

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hey meiden zoals vele weten ben ik ziek door mijn zwangerschap thuis en heb vandaag een hele lieve kaartje gekregen van mijn collega, en ik heb gehoord dat zij ook zwanger is ,ik zou haar graag ook een kaartje willen toesturen maar heb haar adres niet. Hoe kan ik haar adres krijgen?

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    even je leidinggevende bellen. Die zal het adres wel hebben.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja dat kan maar zullen ze dat dan niet raar vinden??

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Als ik haar achternaam had kon ik wel ff de goudengids erbij pakken maar helaas.

5. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Gewoon opvragen bij je werk. Dat is echt niet raar hoor!

6. Only me

Only me Niet meer actief

Bel gewoon met de P&O afdeling op je werk en leg uit dat je iemand een kaartje wilt sturen voor iets... niks raars aan hoor!

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Idd gewoon even bellen en de reden waarom je het adres wilt. Wij hebben zelf een lijstje van alle naaste collega's met adressen en telefoon nummers, heel handig:)

8. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Nou ik zou het toch niet zo fijn vinden als mijn adres zomaar gegeven wordt. Iedereen kan zeggen: ik wil een kaartje sturen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dus zomaar een adres geven aan iemand. Maar het valt te proberen natuurlijk!

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij ons op het werk (via P&O) wordt het ook gewoon gedaan hoor. Moet wel zeggen dat ik ook altijd wel even aangeef waarom ik het adres nodig heb. En een deel van de adressen is hier sowieso bekend vanuit de afdeling.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ok dan ga ik wel bellen p&o

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Ik heb jaren op een P&O afdeling gewerkt en ik gaf nooit een adres van een medewerker. Alleen aan leidinggevenden.
    Ik zou het zelf ook niet prettig vinden!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    volgens mij mogen ze niet zomaar adressen geven bij P&O toch?
    Kun je niet een andere collega bellen? Of onder werktijd even naar je werk bellen en zo het adres opvragen?

13. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als P&O dat adres aan je geeft zou ik dat een zeer kwalijke zaak vinden! Ze horen namelijk geen privégegevens "zomaar op straat te gooien". En al helemaal niet als jij niet eens de achternaam weet..

Maar goed, je kunt je leidinggevende toch even bellen? Zo raar is dat niet. En anders stuur je het kaartje naar je werk met op de envelop "ter attentie van" en met rode letters "persoonlijk". Dan mag niemand anders het openen en kan zij hem gewoon ontvangen.

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    je kan beter de afdeling waar je werkt of je lg bellen! die kennen jou ook en weten dat je niet zomaar iemand bent

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Je zou ook nog het kaartje naar je werk kunnen sturen en dan duidelijk haar naam erop zetten.

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nouja ik ben toch niet zomaar iemand als zij een persoonlijk kaartje naar mijn huisadres heeft gestuurd, die heeft zij toch ook gekregen van p & o. Ja en ik ken haar achternaam niet wat maakt uit. En ik heb haar adres al gekregen dus

17. p1982

p1982 Niet meer actief

we hebben alle adressen van de werknemers op intranet staan dus daar kun je het vandaan halen

18. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Wow wat een reactie ;) De andere geven alleen maar aan dat P&O een soort van privacy bewaking hebben.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Ik heb een aantal nutteloze berichten verwijderd. Meiden, gelieve dit niet meer te doen!

Lotte

Deel Deze Pagina