Hey meiden zoals vele weten ben ik ziek door mijn zwangerschap thuis en heb vandaag een hele lieve kaartje gekregen van mijn collega, en ik heb gehoord dat zij ook zwanger is ,ik zou haar graag ook een kaartje willen toesturen maar heb haar adres niet. Hoe kan ik haar adres krijgen?
Bel gewoon met de P&O afdeling op je werk en leg uit dat je iemand een kaartje wilt sturen voor iets... niks raars aan hoor!
Idd gewoon even bellen en de reden waarom je het adres wilt. Wij hebben zelf een lijstje van alle naaste collega's met adressen en telefoon nummers, heel handig
Nou ik zou het toch niet zo fijn vinden als mijn adres zomaar gegeven wordt. Iedereen kan zeggen: ik wil een kaartje sturen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dus zomaar een adres geven aan iemand. Maar het valt te proberen natuurlijk!
Bij ons op het werk (via P&O) wordt het ook gewoon gedaan hoor. Moet wel zeggen dat ik ook altijd wel even aangeef waarom ik het adres nodig heb. En een deel van de adressen is hier sowieso bekend vanuit de afdeling.
Ik heb jaren op een P&O afdeling gewerkt en ik gaf nooit een adres van een medewerker. Alleen aan leidinggevenden. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden!
volgens mij mogen ze niet zomaar adressen geven bij P&O toch? Kun je niet een andere collega bellen? Of onder werktijd even naar je werk bellen en zo het adres opvragen?
Als P&O dat adres aan je geeft zou ik dat een zeer kwalijke zaak vinden! Ze horen namelijk geen privégegevens "zomaar op straat te gooien". En al helemaal niet als jij niet eens de achternaam weet.. Maar goed, je kunt je leidinggevende toch even bellen? Zo raar is dat niet. En anders stuur je het kaartje naar je werk met op de envelop "ter attentie van" en met rode letters "persoonlijk". Dan mag niemand anders het openen en kan zij hem gewoon ontvangen.
je kan beter de afdeling waar je werkt of je lg bellen! die kennen jou ook en weten dat je niet zomaar iemand bent
Nouja ik ben toch niet zomaar iemand als zij een persoonlijk kaartje naar mijn huisadres heeft gestuurd, die heeft zij toch ook gekregen van p & o. Ja en ik ken haar achternaam niet wat maakt uit. En ik heb haar adres al gekregen dus