Misschien zitten er hier ook wel parfum freaks.. Ik waag de gok! Ik ben op zoek naar de douche gel en de bodylotion van Tom Ford White Patchouli. De geur zelf heb ik al..maar ik kan nergens de douchegel en bodylotion vinden in Nederland. Het bestaat maar waar haal ik dit? Ik heb echt overal gekeken.. Bijenkorfs, douglas, ici paris, luxe parfumeries..Iemand nog een idee waar ik kan kijken? Of online bestellen maar dan wel liever binnen Nederland. Bedankt xx
Kunnen de parfumeries het misschien bestellen voor je? Anders zou ik het ook niet zo gauw weten, ben er zelf ook geen ster in........
De douglas en ici paria niet omdat het blijkbaar zo moeilijk te krijgen is.. Ggrrr maar ik ga even de bijenkorf vragen.. Goed idee xxx
Tom Ford WHITE PATCHOULI Shower Gel 150ml - Parfuma Deze misschien? Edit; ik zag de kleine lettertjes te laat. Is niet meer verkrijgbaar... Sorry
Bedankt voor het zoeken. Ik had wel verwacht dat ze hem bij parfuma hadden omdat die een groot assortiment tom ford heeft. Mn zoektocht gaat verder haha. Xx