Iemand ervaring met superfietsen

Discussie in 'De lounge' gestart door Maan93, 28 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan93

Maan93 Niet meer actief

Heeft er iemand ervaring met superfietsen? Wij wandelen veel in de natuur, in eerste instantie fietste we geregeld tot onze oudste te groot werd voor een fiets stoeltje. Door zijn beperkingen kan hij niet op een normale fiets fietsen en heeft hij sinds kort een aangepaste driewieler. In de tussentijd is mijn electriche fiets stuk gegaan en mijn man zijn fiets was al niet goed meer.

Nu zagen we twee super leuk geprijsde blackfriday deals mbt transport fietsen.

Maar vraag ik mijn eigen af of het een betrouwbare site is. De online beoordelingen zijn wisselend. Dus misschien dat hier iemand ervaring heeft?

2. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Zulke deals zijn leuk, maar de kwaliteit minder.
    Wij dachten destijds ook goede deals gescoord te hebben maar achteraf hadden we er meer onkosten als plezier aan.

(Normaal gebruik; huis-school en huis-werk)

3. Maan93

Maan93 Niet meer actief

Oke, zo vaak fietsen wij niet eens. Echt eens per maand twee maanden. Nu zelfs bijna een jaar niet gefietst. :$ alles woont op loopafstand. Dus lopen nu dan vaak en verder weg de auto.

4. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Dan kan ik je iig vast aanraden om meteen de banden (binnen en buiten) te verwisselen want die zijn zo poreus als wat.
    De remmen werken ook niet al te best en bij een beetje regen heb je roest. Dus zorgen dat je ze altijd binnen hebt staan.

Dit is maar een fractie van de kosten die wij in de 1e maanden hadden, om nog maar niet te spreken over afgebroken assen etc.

Bij 1 fiets kon het toeval zijn maar bij 3 achter elkaar heeft het mij doen besluiten om voor een degelijke fiets gaan ipv Spirit, Altec, Popal of andere Cortina-look-a-likes

Maan93 vindt dit leuk.
  5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik check het altijd bij trustpilot als ik twijfel: https://www.trustpilot.com/review/superfietsen.nl
    hier zou ik niet kopen eerlijk gezegd.

Maan93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina