Hallo, Wat doen jullie met overgebleven mascarpone? Ik heb nog zo'n 150-200 gram mascarpone over. Ik heb nu te vaak meegemaakt dat ik niet weet wat ik met zo'n restje moet doen en dat het vervolgens zo lang in de koelkast staat tot de schimmel er op komt.... Dus kom maar op met de lekkere tips! Groetjes, Hanna
Lange vingers cacao poeder en amaretto in huis? Dan kun je een klein beetje tiramisu maken Of met wat aardbeien door de staaf mixer en dan wat grote aarbeien uithollen en opvullen met het mengsel. je kan er dan wat gekruimelde koekjes overheen strooien heb je ook een lekker toetje
Met je vinger er steeds een lik uit nemen, net zo lang tot het op is (dat zou ik waarschijnlijk doen )
Toetje maken: (volkoren) koekjes verkruimelen en bodempje in een glas doen, mascarpone kloppen en mengen met wat yoghurt. Wat vers fruit bovenop, klaar.
Ja! Dit gaat het worden. Theebiscuitjes (pally's), mascarpone/yoghurt en bovenop bananenschijfjes (heb hier nog bananen liggen die ook op moeten). Hoeft er geen zoetigheid meer door de mascarpone, bijv. vanille-essence of een vanillestokje? Of wat suiker?