eisprong? !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Letty26, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hallo dames,

sinds kort gestopt met de pil voor een tweede... Nu heb ik vorige week mijn onttrekkingsbloeding gehad. nou blijven al mijn ovulatietest en wit (action) het gekke is dat ik vruchtbaar slijm heb. ..

Iemand enig idee?

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Geen idee Letty, maar zag je topic en wil even zeggen: heel veel succes! :D Hoop dat jullie snel een tweede wonder mogen verwelkomen!

3. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    ahhhh wat lief josie! !!! Hoe gaat het met jou en met de kleine?

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb in de cyclus waar ik in zit wel 10 of 11 dagen vruchtbaar slijm gehad voordat er daadwerkelijk een eisprong kwam, heel vervelend zo lang van te voren.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is niet zo vreemd net na het stoppen van de pil. Je cyclus moet nog op gang komen. En in de meeste gevallen heb je helaas niet keurig twee weken na onttrekkingsbloeding je eisprong en een keurige cyclus van 28 dagen. Verrewegde meeste vrouwen hebben een wat langere eerste cyclus.

Dat slijm wat je nu verliest, hoeft dan ook niet op een naderende eisprong te duiden, maar kan ook heel goed door het stoppen met de pil komen.

Gewoon door blijven testen. Je eisprong komt vanzelf en ik hoop voor je dat dat niet meer lang zal duren.

6. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties😊
    @be happy dat begrijp ik maar vroeg het me af heb namelijk bij mijn zoon de rondes ervoor nog nooit een spierwitte test gehad. Verder moet ik proberen mijn cyclus te volgen omdat we vanaf volgende ronde met een fertiliteitstraject verder gaan net als bij mijn zoon. Maar er wachten het rustig af☺

@mamalap bedankt en ja. .pfff waar moet beginnen haha

Deel Deze Pagina