Bedankt voor alle reacties en houden elkaar op de hoogte. Wie weet helpt het echt....!! Spannend weer
Ik heb de tarwekiemolie anti oxidant van de kruidvat gekocht, is dat de juiste???? En nu las ik ook iets over teunisbloemolie???????
Tarwekiemolie ZOU een goede invloed hebben op de innesteling. teunisbloemolie ZOU invloed hebben op de duur van je cyclus. Dit is allebei NIET waar meiden! Het enige dat klopt is dat het BMS goede vetten nodig heeft om sterk en van goede kwaliteit te zijn/blijven. Heb je een tekort door slechte voeding, kunnen tarwekiemoliecapsules dit negatieve effect een beetje tegengaan. Het zorgt dus niet ineens voor een superkwaliteit van het BMS. De optimale kwaliteit bereik je met gezond eten en dus gezonde vetten aangezien je lijf dit uit voedsel beter kan opnemen. Dus vette vis, noten, olijfolie!
Ik was halverwege mijn cyclus begonnen onder het mom baat het niet dan schaad het niet. Ik heb mijn eisprong letterlijk 5/5 gevoeld en getest. En 19/5 heb ik n test gedaan, zo van het zal wel niet. Tot mijn grote verbazing had ik binnen 4 min een positieve test. En slik het nog steeds.
Wow vlinder, gefeliciteerd!!! Ik ben deze maand ook voor het eerst begonnen. Heb normaal en korte LF van 8 of 9 en mijn eisprong op dag 17. Volgens mij is die deze maand eerder geweest, op dag 15 en zit nu op 9 dpo.... Nog geen bruinverlies gehad (afkloppen...) normaal krijg ik dit 1 a2 dagen voor mijn menstruatie door zet... Hoe dan ook, ik heb goede hoop dat hierdoor wel mijn lf wat langer Is geworden! Wat hopelijk de kans weer verhoogd..
Ik heb de pillen ook in huis. Ben nog aan het twijfelen wanneer ik er mee begin. Heb ook een korte lf (8 dagen afgelopen keer) maar ook pas eisprong op dag 24. Ben bang dat dat nog later wordt....
Helaas hier de eerste ronde met tarwekiemolie geen succes.. Vandaag eerste veeg licht bloed gehad.. Nu alleen wat bruinverlies.. Maar dit is tot nu toe altijd een voorbode geweest van mijn menstruatie en aangezien vandaag mijn nod Is lijkt het me reëel...
Proficiat Vlinder! Hier was mijn eisprong 5 dagen later dan vorige maand (Toen op dag 25, nu op dag 30) Ik weet niet of het door de tarwekiem kwam, ben zowiezo nogal onregelmatig.. Als het deze ronde niks word, volgende maand eens Teunisbloem slikken tot de eisprong denk ik
Spannend he meiden of het ook evt wat voor ons zal doen.. Nog steeds aan het aftellen Wie al wel wat positiefs?? Groetjes
Ik geloof niet dat je eisprong eert later door kan komen. Het is een natuurlijk vitamine E. Ik zou het juist met een korte lf gewoon direct gaan gebruiken, heb ik ook gedaan. Het zou ervoor zorgen dat je baarmoederslijmvlies steviger en beter doorbloed is..
Hey meiden. Ik ben deze ronde begonnen met tarwekiemolie. Vooral om mijn lf te verlengen. Laatste ronde had ik een lf van 10 dagen. Mijn ei is 5 dagen eerder gesprongen dan verwacht, dus dat is al positief
Normaliter heb ik erg onregelmatige cyclussen met als kortste 35 dagen. Nu ben ik op dag 1 van deze cyclus begonnen met de teunisbloemolie en tarwekiemolie capsules en ik heb op dag 14/15 mijn eisprong gehad ongekent voor mijn doen dus ik ben tot nu toe positief! Als er nou ook nog een zwangerschap uit voorkomt...dat is nog even een paar dagen afwachten
Dames jullie kijken enkel naar de tarwekiemolie, maar omega 3 en vit D zijn ook heel erg belangrijk. Ik heb in totaal 9 miskramen gehad voordat het duidelijk werd waarom het bij de innesteling telkens misging. Hiervoor heb ik een dure immunologisch onderzoek laten doen daar kwam uit dat mijn vit D en omega 3 vetzuren te laag waren. Deze moest ik 6 weken slikken voordat ze in DD een nieuwe TP wilde doen de vit D moest in een hele hoge dosis. En toeval of niet maar na 6 weken slikken was ik spontaan zwanger van een plakbaby. Wat inmiddels alweer bijna 1 jaar wordt