Ik gebruik idd ook vit D. Ik weet niet of het allemaal toeval is maar grappig is wel dat het raak was in de eerste maand dat ik D en tarwekiem slikte.
Helaas niet raak deze ronde maar wel een lf van (volgens mij) 12 dagen! Toch beter dan de 9 die ik normaal heb! Dus voor mij werkt het wel een probeer ik het deze maand weer
Mijn 2e ronde met tarwekiemolie.. Hopelijk deze ronde met geluk mn LF is well van 9 naar 12 dagen gegaan dus dat Is mooi! Nu nog zwanger raken...
Lees van alles over tarwekiemolie en teunisbloem. Maar vanaf wanneer gebruiken jullie het en hoelang. Snap er niks meer van!
Ik gebruik geen teunisbloemolie dus kan je daar niet bij helpen. Ik gebruik prena fem, tarwekiemolie en een pil vh kv waar calcium,magnesium en zo uit het hoofd zink. Ik ben later in de cyclus begonnen met tarwekiemolie. Op dag 19 mijn eisprong gehad en volgens mij slikte ik toen pas een week of iets meer tarwekiemolie. Na mijn bevalling was mijn cyclus langer dan normaal. Dus ik ben vrij vlot zwanger geworden, en of het komt door de tarwekiemolie of dat het toeval is! Wie zal het zeggen
Gewoon begonnen met de tarwekiem toen ik het kocht en dat was aan het begin van de nieuwe cyclus. Tarwekiemolie mag je altijd slikken. Soort natuurlijke vitamine E, zou voor een betere doorbloeding zorgen en meer stevigheid in het baarmoederslijmvlies.
Als ik jullie reacties hier lees krijg ik toch wel de indruk dat die tarwekiemolie best eens goed zou kunnen werken Ik heb het gister gekocht.. Aanstaande vrijdag ben ik niet meer ongesteld, moet ik het vanaf dan innemen of kan het nu ook al?
Het is geen vervanger van foliumzuur dus dat moet je er zeker bij blijven slikken! Vlinder sterkte meid Ik ben deze ronde ook weer begonnen met tarwekiemolie van Dr. Vogel, vit D en B12 (als je vaak miskramen krijgt geven ze als advies om B12 te slikken) en uiteraard foliumzuur. Vorige rondes slikte ik alleen foliumzuur en vit B12. Vorig jaar toen ik begon met tarwekiemolie ben ik direct eerste ronde zwanger geworden (dat werd wel vroege mk en de maand daarop ook, de maand daarop zwanger maar helaas met 12 weken een ma, maar ik ga er vanuit dat dat niet aan de tarwekiemolie heeft gelegen). Hopelijk deze ronde dus weer het geluk en dan maar hopen dat het wel goed blijft gaan!