Na een gefaalde poging tot bullet journalen kwam ik in aanraking met de Happy Planner. Na allerlei onderzoek en me erin verdiepen heb ik er nu zelf 1. Die me na 1 week al niet beviel dus waar ik een andere layout in heb gegooid Zijn er meer happy planners (of andere planner decorateurs) op het forum?
Ik neem me altijd voor dat te gaan doen. Koop een mooie nieuwe agenda of een ander mooi boekje en vind dan dat ik ook netjes moet schrijven én mooie pennen nodig heb. Vervolgens denk ik een heel systeem uit met allemaal handige tabbladen etc en hou ik er na anderhalve week weer mee op. Dan zit het boekje in de verkeerde tas, werkt het systeem niet, heb ik geen pen bij me om iets belangrijks te noteren etc. Ik hou het maar gewoon op een digitale agenda die gedeeld is met mijn man en mijn werk. Alle privé afspraken gaan via mijn man, dus die gooit er dan gewoon een agenda verzoekje uit en we hebben samen een digitaal boodschappenlijstje & een to do list.
Out of Milk, even gedoe om in te stellen maar werkt daarna vlekkeloos. Al vergat mijn man hem wel eens opnieuw te laden in het begin. Dan keek hij op zijn werk wat er op staat, sloot de app niet af en dan zet ik er nog iets op het lijstje.
Hahaha heel herkenbaar Ik neem er nu een vast moment voor in de week want van alleen het ermee bezig zijn word ik al wat relaxter. Lekker beetje frobelen En ik zit gewoon te veel tijd naar schermpjes te loeren. Vandaar dat ik er iets mee wilde. Maar mijn agenda heb ik ook op mn telefoon. Want die heb ik altijd overal mee.