Iemand ervaring met testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door patdansha, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patdansha

patdansha Lid

7 jan 2008
    7
    0
    0
    Hallo allemaal,

Even een vraagje, heeft iemand ervaring met een test doen na een paar dagen overtijd negatief en later wel positief?
    Ik word helemaal gek van mezelf, :x , ben een paar dagen overtijd en test gedaan die was negatief wel lichte menstruatiekramp en meer afscheiding, verstopping, sneller vet haar, dus donderdag doe ik weer een test als de :evil: er nog niet is.
    Iemand bekend hiermee dat toch na een paar dagen of een week wel de test positief was?
    Dus dat ik gewoon nog wat meer geduld moet hebben?

2. Niet meer actief

patdansha :

ja ik heb dat precies hetzelfde gehad, ik testte op de dag dat ik ongi zou moeten worden die was negatief toen heb ik 3 dagen later weer getest en die gaf weer nagatief aan, toen bij ongeveer 9 dagen overtijd weer een test en die gaf heel duidelijk zwanger aan, het ligt soms aan het soort test wat je gebruikt,voor sommige is het belangrijk dat er voldoende HCG in de urine zit om positief te testen, en dat is namelijk bij iedere vrouw verschillend, bij de een zitg er de dag dat ze ongi moet worden al voldoende HCG in en bij een ander komt dat pas na ongeveer 7 dagen
    het zou dus kunnen dat er nog niet genoeg HCG in je urine zit om bij de test die jij gebruikt hebt positief aan te geven.
    ik zou zeggen wacht nog een paar dagen of probeer een andere test, welke heb je nu gedaan?

3. Niet meer actief

Nee, bij mij stonden er meteen 2 strepen ;)

4. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Hoi Meid,

ik heb 1 dag voor nod getest met zo'n ultra test, die was positief. dezelfde dag ook getest met predictor en clear blue dig. allebei negatief.
    Een dag later gestest met clear blue dig. positief. Dus wie weet! succes!

5. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik was 11 dagen overtijd toen een negatieve test gehad,met 25dagen overtijd toch weer een test gedaan toen vet positief.daarom denkt de vrouw van moeders voor moeders dat ik nog maar 5 weken ben,ik zou volgens haar een maand hebben overgeslagen en daarna zwanger geworden.

Deel Deze Pagina