niet misselijk meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door , 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo allemaal,
    na een periode van erge misselijkheid en veel overgeven voel ik me nu supergoed sinds afgelopen donderdag , is dat niet raar zo van het ene op het andere moment?
    ,dinsdag en woensdag lag ik nog een hele dag in bed zo beroerd was ik ,en nu kan ik de hele wereld weer aan,heb enorm veel energie kan alles weer eten, gaat het dan wel goed met de zwangerschap?
    zijn er meerdere mensen die dit herkennen dat toch de zwangerschap verder prima verloopt, het is eigenlijk ook nooit goed he als je misselijk bent dan wil je dat het gauw ophoudt en ben je het niet dan is het ook weer niet goed.
    ik heb de vraag ook al gesteld aan de vk maar toch blijf ik ongerust!
    wie herkent dit?

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    heerlijk :)
    ben spontaan jaloers op je (A):oops:
    geniet er maar lekker van

3. Niet meer actief

ik probeer er van te genieten maar het gekke is dat ik toch op een of andere manier me zorgen maak, stom natuurlijk, maar gaat vanzelf, ik snap niet dat die verschijnselen zoals misselijk en overgeven zo van de ene op de andere dag weg kan zijn. maar probeer positief te denken.

probeer toch iedere keer wat te drinken want dat is heel belangrijk, ieder uur wat drinken en klein beetjes eten, al is het maar een droog koekje want als je maag leeg is wordt het alleen maar erger, hele kleine slokjes drinken.

4. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Hi Rebecca5!

Ik herken dit heel erg goed! dit heb ik namelijk ook.. Maandag en dinsdag ziek thuis gebleven, en me toch beroerd gevoeld... Alleen misselijk en erg moe, maar niet overgeven. De woensdag heb ik mezelf weer gedwongen om toch te werken en voelde me super goed! Alleen in de ochtend een beetje misselijk, maar daarmee was het ook gedaan....
    Voel me er wel supergoed bij! Maar toch ook weer die onzekerheid... zucht....

gr.
    Angie

5. Niet meer actief

Ik ben ook erg misselijk geweest in het begin, maar nooit hoeven spugen.

En bij mij ging die misselijkheid pas weg met 14 weken.
    Dus ik zou happy wezen dat je geen last meer hebt ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het moet een keertje stoppen he, zo'n kwaal.
    Ik kan me je ongerustheid voorstellen hoor, maar probeer er eerder van te genieten!
    Elmo

Deel Deze Pagina