Hoi dames heeft er iemand van jullie toevallig ervaring met de geslachtsbepaling bepaling bij echo baby in Lommel?
Ik ben toevallig vandaag geweest en ook bij mijn dochter 2jaar geleden. Wij hebben goede ervaringen ermee!!
Wij zijn er gisteren geweest en ze gaf duidelijk uitleg en volgens haar krijgen we 100% zeker een meisje! Aardige vrouw en mooie echo apparatuur.
Wij zijn ook met 13 wkn geweest bij onze zoon en ze had het goed Bij een evt 3e wil ik weer met 13 wkn naar haar gaan!
ik ben de vorige zwangerschap met 13 - 14 én 15 weken geweest met 13wk de afspraak maar ze zag het niet goed, dus kon de week erop terugkomen, toen twijfelde ze nog steeds. dus week 15 mocht ik weer gratis terugkomen en toen was ze er wel zeker van ze dacht wk 13 al een meisje maar omdat ze niet 100% zeker was mochten we terugkomen totdat ze wel zeker was. en ze had gelijk vind het een hele vriendelijke vrouw
Ik heb ook goede ervaringen met haar! Bij 13 weken bij der geweest en ze zei jongen en met 15 weken is dit door Jan koning bevestigd en bij 20 weken ook door de gyn hahaha..
Ja met 15 weken en 2 dagen geweest en ze zag een meisje. Dat is vorige week bij de 21 weken echo bevestigd.
Jee met 13 weken al! In NL word het pas met 15 weken gedaan.. (en dat zijn echt de vroege echo bureaus...)
Bij Babylook in Roosendaal doen ze het ook vanaf 13 weken maar ze raden zelf aan te wachten tot 14 à 14,5 week.
Vandaag geweest, voor het eerst. Ze heeft goed gekeken en veel uitleg gegeven. Nadat ze het 3x gecheckt heeft, wist ze het zeker en gaf ze aan dat we een jongen verwachten. Ik ben altijd een beetje sceptisch, dus heb tot 3 keer toe gevraagd hoe zeker ze van haar zaak was. Ze gaf aan echt 100% zeker te weten dat het een jongen is. Hier dus een positieve ervaring. Duidelijke beelden ook!