En dan... staat er een auto in de voortuin

Discussie in 'De lounge' gestart door Fiene, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Dat was schrikken!
    Ik zit rustig op de bank mn kopje thee te drinken, en ineens een keiharde knal. Is er een auto door ons (betonnen) tuinhek gereden, zo tegen de schommel aan. Hij moest uitwijken voor de kat van de buren en gezien hier niet gestrooid is is het spekglad en knalde dus zo de stoep (50cm breed) op en tegen ons hekje.
    Gelukkig niemand gewond, auto is zn bumper kwijt en ons hekje ligt gedeeltelijk om (maar was toch al een vervanging toe) en de schommel is krom.

2. luuus

luuus Niet meer actief

zohey dan schrik je zeker!!! gelukkig is er niemand gewond!!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Gelukkig dat hij tot de schommel dan tot stilstand is gekomen, en niet dat de auto in jullie woonkamer belandde. Wel balen zeg.... Hoe gaat zoiets nu verder? Je krijgt zeker een nieuw hekje en een nieuwe schommel van zijn verzekering neem ik aan? Dat komt dan zeker goed van pas, aangezien jullie aan een nieuw hekje toe waren. ;)
    Maar wel sneu ook voor die bestuurder.

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is zeker schrikken! Gelukkig is het goed afgelopen.
    Ik ben vorig jaar uit de bocht gegleden.. Het is dat die mensen betonnen palen in hun omheining hadden zitten, anders was ik ook zo bij hun de tuin in gereden. Paal scheef, auto beschadigd maar gelukkig afgeremd/geblokt dus. Ik ben benieuwd wat deze winter mij weer gaat brengen.;)

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou zeg, hopelijk denkt meneer kat of mevrouw poes voortaan ook eens twee keer na waar hij gaat lopen met dit gladde weer. Gelukkig zijn we in nederland vaak goed verzekerd voor dit soort dingen, maar evengoed schrikken en vervelend.

6. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Oei, dat was vast schrikken ja. Gelukkig dat hij niet bij jullie naar binnen is gereden.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oei dat is zeker even schrikken.. gelukkig is er verder niets gebeurd..

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje mina, kan me voorstellen dat je je helemaal lam schrikt! Gelukkig is er niemand gewond!

9. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Jeetje, wat schrikken! Eén geluk dat er niemand gewond is zeg!

Deel Deze Pagina