Ik wil wat extra bijverdienen en denk erover om thuiswerk te gaan doen maar heb hier absoluut geen ervaring mee en dus 0,0 verstand van. Wie weet hier meer van? Waar moet ik op letten en in hoeverre is het betrouwbaar enzo. Alvast bedankt!!
hoi hoi, ik heb ervaring..was ook al een tijd op zoek als je info wilt geef me dan je email via pb..dan kan ik je wat info sturen.. groetjes
Hey, mag ik ook een pb pascha? tenminste als het een pb is waar je me ook kan vertellen waar ik thuiswerk vind. Want qua betrouwbaar of niet weet ik wel ongeveer..
Hoi, Ik heb ook thuiswerk gevonden wat te vertrouwen is .. Als je wilt mag je me een pb sturen voor info .. Andere mensen ook hoor
hoi meiden als jullie je emaildres in een privebericht sturen dan kan ik vanaf mijn huisadres wat info mailen.. groetjes
Hoi Pascha, Zou je mij ook wat info willen sturen? Alvast bedankt!! Ik heb je een pb gestuurd met mijn emailadres
Bedankt voor de mail! Dit kon ik al,maar ben er toch wel heel bang voor , want hoe zit het met die dingen in kopen enz enz?