Iemand ervaring met Tommee Tippee flessen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Robin77, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik wil graag borstvoeding geven, maar ga tzt kolven in verband met werken enzo. Daarnaast kan het natuurlijk zo zijn dat de borstvoeding niet lekker loopt waardoor je flesjes moet gaan gebruiken.

Ik wil graag de flessen van Tommee Tippee gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee? Tevens zie ik dat villa vrolijk een magnetron sterilisator + flessen verkoopt. Ehm, iemand enig idee hoeveel flessen hierbij zitten?

Alvast bedankt!

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter moest niks van deze flessen hebben icm de borstvoeding. difrax echter was hier totaal geen probleem dus het ligt eenbeetje aan je kindje. vond ze zelf wel prettig in de hand liggen enzo maar er uit drinken is blijkbaar niks. avent moest me dochter trouwens ook niks van weten en heb dus heel veel difrax S flessen aangeschaft toen de tijd wat prima samen ging met de borsvoeding

o en volgens mijn is dat pakket mt 2 grote en 2 kleine flesjes maar dat weet ik niet meer zeker

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik heb ze vanaf het begin gebruikt icm borstvoeding. ik vond ze erg goed. het pakket ken ik niet...

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Bedankt voor jullie antwoorden. Heb inmiddels op internet gevonden dat er twee flessen bij zitten. Volgende week met de mama mazzeldagen maar eens even bij Prenatal kijken!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Toen we overgingen van BV op FV waren dit de enige flessen die ze in een normaal tempo leegdronk, ze bevielen dus goed. Een tijdje daarna nam haar 'zuigkracht' wat af en zijn we op Difrax en Avent overgegaan.

6. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Duke heeft ook Tommee Tippee flessen, de enkele keer dat hij een fles krijgt (hij krijgt nog borstvoeding) gaat dat echt super goed en een stuk beter dan met AVENT. Speentjes voelen ook veel zachter aan. :D

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Weten jullie ook of Prenatal deze flessen verkoopt?

8. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    nee ze zijn volgens mij niet bij de prenatal te koop, maar ik kan ze over het hoofd gezien hebben hoor. Ik weet wel zeker dat ze bij de etos te koop zijn.
    succes

9. linda1986

linda1986 Actief lid

16 mrt 2009
    111
    0
    0
    ik werk op een kinderdagverblijf op een babygroep en heb er erg goede ervaringen mee. Mama's kolven af en geven het in deze flessen, geven wij ook als tip mee bij het intake-gesprek. De avent en difrax hebben een te 'harde'speen. De speen van tommee tippee is net een zachte tepel! Een aanrader vind ik.

10. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Ik ben helemaal enthousiast over de tommee tipee! Mijn zoontje pakte de avent wel, maar de speen lag niet lekker in zijn mondje.De tommee tippee ging wel helemaal perfect. Als je borstvoeding geeft is dat echt een aanrader!!!

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vond het helemaal niets. Ze beweren dat ze de luchtbellen uit de voeding halen (dus goed tegen krampen) maar dit was helemaal niet zo :( Nu gebruik ik de dr brown en daar zit praktisch geen luchtbelletje bij.
    Ik vond ze trouwens ook niet fijn vasthouden. Mijn zoon pakte ze wel goed, maar die pakt alles ;)

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben er ook erg enthosiast over...!

13. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hier geen succes, hij had het flesje binnen een paar min. leeg, doordat hij hard zuigt (meestal bij borstgevoede kindjes) en gaatje groot is.
    nu diferax s-fles met dental speen en dat gaat beter, dit gaatje is veel kleiner.
    maar dit zal ook per kindje verschillen, ik zou (welke je ook kiest) maar 1 fles kopen en eerst proberen, als het niks is en je hebt een hele set gekocht zit je ermee, zonde van het geld.

14. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik ben helemaal blij met deze fles oudste was een fles weigeraar dus ik was best beetje bang weer een gemaakt te hebben :D maar nee hoor na 5 weken begonen en tot nu toe steeds leeg gedronken......alsof ze nooit anders heeft gedaan en ook de borst gaat prima!!

Deel Deze Pagina