Ik wil graag borstvoeding geven, maar ga tzt kolven in verband met werken enzo. Daarnaast kan het natuurlijk zo zijn dat de borstvoeding niet lekker loopt waardoor je flesjes moet gaan gebruiken. Ik wil graag de flessen van Tommee Tippee gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee? Tevens zie ik dat villa vrolijk een magnetron sterilisator + flessen verkoopt. Ehm, iemand enig idee hoeveel flessen hierbij zitten? Alvast bedankt!
mijn dochter moest niks van deze flessen hebben icm de borstvoeding. difrax echter was hier totaal geen probleem dus het ligt eenbeetje aan je kindje. vond ze zelf wel prettig in de hand liggen enzo maar er uit drinken is blijkbaar niks. avent moest me dochter trouwens ook niks van weten en heb dus heel veel difrax S flessen aangeschaft toen de tijd wat prima samen ging met de borsvoeding o en volgens mijn is dat pakket mt 2 grote en 2 kleine flesjes maar dat weet ik niet meer zeker
Bedankt voor jullie antwoorden. Heb inmiddels op internet gevonden dat er twee flessen bij zitten. Volgende week met de mama mazzeldagen maar eens even bij Prenatal kijken!
Toen we overgingen van BV op FV waren dit de enige flessen die ze in een normaal tempo leegdronk, ze bevielen dus goed. Een tijdje daarna nam haar 'zuigkracht' wat af en zijn we op Difrax en Avent overgegaan.
Duke heeft ook Tommee Tippee flessen, de enkele keer dat hij een fles krijgt (hij krijgt nog borstvoeding) gaat dat echt super goed en een stuk beter dan met AVENT. Speentjes voelen ook veel zachter aan.
nee ze zijn volgens mij niet bij de prenatal te koop, maar ik kan ze over het hoofd gezien hebben hoor. Ik weet wel zeker dat ze bij de etos te koop zijn. succes
ik werk op een kinderdagverblijf op een babygroep en heb er erg goede ervaringen mee. Mama's kolven af en geven het in deze flessen, geven wij ook als tip mee bij het intake-gesprek. De avent en difrax hebben een te 'harde'speen. De speen van tommee tippee is net een zachte tepel! Een aanrader vind ik.
Ik ben helemaal enthousiast over de tommee tipee! Mijn zoontje pakte de avent wel, maar de speen lag niet lekker in zijn mondje.De tommee tippee ging wel helemaal perfect. Als je borstvoeding geeft is dat echt een aanrader!!!
Ik vond het helemaal niets. Ze beweren dat ze de luchtbellen uit de voeding halen (dus goed tegen krampen) maar dit was helemaal niet zo Nu gebruik ik de dr brown en daar zit praktisch geen luchtbelletje bij. Ik vond ze trouwens ook niet fijn vasthouden. Mijn zoon pakte ze wel goed, maar die pakt alles
hier geen succes, hij had het flesje binnen een paar min. leeg, doordat hij hard zuigt (meestal bij borstgevoede kindjes) en gaatje groot is. nu diferax s-fles met dental speen en dat gaat beter, dit gaatje is veel kleiner. maar dit zal ook per kindje verschillen, ik zou (welke je ook kiest) maar 1 fles kopen en eerst proberen, als het niks is en je hebt een hele set gekocht zit je ermee, zonde van het geld.
ik ben helemaal blij met deze fles oudste was een fles weigeraar dus ik was best beetje bang weer een gemaakt te hebben maar nee hoor na 5 weken begonen en tot nu toe steeds leeg gedronken......alsof ze nooit anders heeft gedaan en ook de borst gaat prima!!