Met het oog op de baby straks ben ik hard aan het denken welke liedjes is straks zal gaan zingen voor mijn baby, en het erge is.... ik kan helemaal niks meer verzinnen of herinneren van vroeger!! Vind het wel belangrijk om strakjes te zingen voor de kleine, maar ik ben ook een beetje uitgekeken op die ouderwetse liejdes, zoals we ze vroeger zongen, zeg maar! Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een leuk boek, met het liefst een cd erbij, met baby- en kinderliedjes! Heeft iemand nog leuke ideeën of tips hierover??
Kinderliedjes op www.liedjesland.com Deze is wel leuk! Edit: oooh zie nu pas dat je een boek oid wilt, ik reageerde alleen op topictitel, sorry
Mijn moeder is schijnbaar een MP3 aan het inzingen met oude liedjes Als je belangstelling hebt hoor ik het wel he
bij de action hebben ze ook een boekje met oudhollandse kinderliedjes. moet zeggen dat ik er echt nog heel veel ken van eerder.
Www.hetbabyliedjesboek.nl. Kindjes vinden die superleuk, makkelijk mee te zingen, boek erbij. Niet duur geloof ik. Is gemaakt door n meisje dat ik ken. Echt heel leuk.
het boekje 'bijt-ie-in-je-bil' staat vol met deze liedjes, kan je bestellen oa bij bol.com Maar ook de liedjesboeken van kidsmarketeers.nl zijn erg leuk, die kan je bestellen via leuksteliedjes.nl. Veel zingplezier!
Ik vind er erg veel verschil in zitten. Ik hou absoluut niet van die hoge kinderkoortjes! Ik raad je aan om eerst even in de bibliotheek wat te lenen. Je hebt daar zoveel! Zelf vind ik 'Liedjes met een hoepeltje erom' heel erg leuk. Hier doen de simpele kinderliedjes het heel goed. Mijn dochter vind vooral liedjes met bewegingen leuk en herkenbare woorden (zoals poesje, koe, boe, nee, hap, schaapje etc.) Voor een heel jong kindje zou ik vooral voor een wat rustige melodie kiezen.
als je lid wordt van de nutriciaclub (oid, weet niet precies de naam) dan krijg je een cd met kinderliedjes, is hier een groot succes, er staan een heel aantal bekende kinderliedjes op met een verhaal van gerda havertong eromheen. En geloof me, straks komen de teksten weer terug, in het begin wist ik ook alleen maar de eerste regels te zingen van de bekende liedjes, maar als je er weer een beetje inzit dan komt de rest van de tekst ook weer terug.
Ik heb de cd's van dierenliedjes, lieveliedjes en feestliedjes! Dat zijn cd's van allemaal dezelfde serie. Valerie vindt ze echt helemaal geweldig!!! Er zit een cd en een boekje bij met alle liedjes erin. bol.com | Dierenliedjes + CD | Nederlandse boeken
Gisteren een slaapliedje uitgevonden: we gaan naar ons bedje en we doen ons mondje toe (en dan leg ik even mijn vinger op der mondjes) we gaan naar ons bedje en I love you! we gaan naar ons bedje en doen ons oogjes toe (dan wrijf ik even haar oogjes toe) koetsjie koetsjie koe (aai over haar bolleke) i love you! dan krijgt ze nog een kusje en dan gaat het licht uit. ik ben wel zo iemand die zo maar wat zingt op een melodietje
Haha, jammer dat je het niet in kan zingen op de site, had het je graag horen zingen!! Maar klinkt heel leuk hoor!
heb een magisch liedjesboek, vind mijn zoontje ook wel leuk, dan kan leert hij die melodietjes ook en is hij nog bezig hoor VTech Benelux