iemand ervaring met toyota yaris?

Discussie in 'De lounge' gestart door bumpie, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

naar aanleiding van jullie ervaringen wordt het toch niet de yaris.

we twijfelen nu tussen:

- onze oude astra toch maar houden
    -toyota corrola verso
    -zafira
    - Touran
    -astra station benzine

Mijn voorkeur gaat nu naar de toyota! Lekker ruim:D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij gaan die van ons uit 2007 hoogstwaarschijnlijk te koop zetten ;). Het is inderdaad een geweldige auto.

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik had al eerder gereageerd want ik had een yaris, maar nu een meriva:p dus kan je vertellen dat dat ook een erg fijne wagen is. Lekker hoog en deze heeft wel ruimte zat voor een wagen.

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik reed er zo nu en dan in als mijn man hem mee had van zijn werk maar ik vond het een onding. De kinderwagen (mutsy 4 rider) paste er niet in en de buggy (mclaren) moest ik er scheef ik leggen. En dan nog de wekelijkse boodschappen doen... Die auto was niet aan mij besteed. Ook vond ik hem absoluut niet lekker rijden. Erg traag. Ik vond het doodeng om vanuit de invoegstrook de snelweg op te rijden want vaak zat ik nog niet eens op de juiste snelheid.
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik erg verwend ben met auto's en liever niet in kleintjes rijdt.
    Mijn favo kleine auto is een Rav4, ook van Toyota. Daar kun je tenminste je spullen in kwijt en hoef je je niet in bochten te wringen om je kind vast te zetten in het zitje of maxi cosi.

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Laat je weten wat het wordt? En foto's graag :)..

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

we zijn er uit we houden toch maar onze astra. We krijgen maar heel weinig voor onze auto. is in 1 jaar tijd meer dan 4000 euro gezakt dus nu houden we hem maar. Willen we een beetje een leuke auto moet er zo 7 a 8 duizend euro bij. Dat is voor ons op dit moment te veel dan maar doorrijden en wel lekker veel ruimte

7. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oi dat is wel balen zeg!! Jammer dat hij zo in prijs gezakt is. Dan maar effectief de auto inladen en hopen op een financiele meevaller.

Deel Deze Pagina