heeft iemand ervaring met het kopen van een vliegticket op internet. ik zie zoveel sites, waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. wat is of zijn betrouwbare sites met een betaalbare prijs? alvast bedankt
Ik kijk altijd op de site van de betreffende luchtvaartmaatschappij waar ik mee wil vliegen (KLM - Easyjet - Transavia - Arkefly enz)
Je kan bijvoorbeeld eerst via vliegtickets.nl gaan kijken wie de goedkoopste is en dan de desbetreffende vliegtuigmaatschappij op internet gaan en daar je ticket kopen. Dan krijg je een mail met je gegevens. Die gegevens neem je op de dag van vertrek mee naar het vliegveld en daar word je verder geholpen als je het niet snapt. Als er dingen veranderen, reidtijd ofzo, word je via de mail op de hoogte gehouden. Je kan ook bij vliegticket.nl je ticket bestellen (heb ik twee keer gedaan en ik ben zeer tevreden), dit is niet (zoveel) duurder en dan houden zij je op de hoogte. Het is echt heel simpel. Succes!
hier ook eerst kijken welke maatschappij goedkoop is naar de bestemming die ik wil en dan bij de maatschappij zelf online bestellen wel zo makkelijk met online inchecken enzo waar wil je heen?
Hoi Hoi. Wij hebben een keer met Ryan air gevlogen. Zelf geregeld ipv reisburaeu. Let goed op dat je de paspoort naam doorgeeft. Mijn vent heet Chris en in paspoort Christiaan... moesten we bijna net zoveel bijbetalen dan beide 2 tickets totaal hadden gekost. (door flink stampij te maken hoefde het gelukkig niet omdat de eerste 5 letters gelijk waren...??)
ja wij boeken altijd via d reizen en dan vlieg je met arke fly... altijd 1 of uiterlijk 2 dagen na boeking en betaling heb je je tickets in de bus liggen... wij wachten nu ook op de tickets voor curacou...
Hier ook al vaak genoeg tickets (zowel vliegtickets als bustickets in het buitenland) besteld via inet. Ryanair, Easyjet en AerLingus. Nog nooit via zo'n 'algemene' site, maar altijd via de maatschappij zelf. Dan krijg je gewoon zo'n digitaal ticket die je print en meeneemt naar 't vliegveld.
hebben die dan ook combis, of ga je dan echt alleen maar voor het ticket? hoe regel je dan een hotel oid??
Ik boek mijn vliegtickets altijd online. Nog nooit geen problemen mee gehad. En ik vlieg al jaren regelmatig.
je kunt een retourticket boeken met een hotel, appartement of wat je wilt inbegrepen... dus alles is dan geregeld!
Wij zijn toen met Vueling naar Barcelona geweest. Op zich wel ok die maatschappij, maar mijn vent is 2m, dus die moest extra beenruimte hebben. Op de heenweg op Schiphol kregen we een gratis upgrade naar extra beenruimte, helaas moesten we in Spanje die op de terugweg bijbetalen (was geen schrikbarend bedrag, maar toch). www.vueling.nl