We willen een goedkoop weekendje weg en zagen landal hoogvaals. Volgens mij een leuke omgeving, een zwembad voor eventjes en een leuke speelhal. Maar .. het huisje wat in budget valt is een 6p geschakelde bungalow. Kan iemand me iets zeggen over deze huisjes en met name de gehorigheid?
Heel mooi park met prachtige omgeving. Zwembad vond ik erg koud en saai, maar voor even vast prima. Huisjes waren niet echt heel schoon/fris, maar prima te doen en heb niks van buren gehoord.
Wij zijn er 2 jaar terug geweest. Prima park. Leuke binnenspeeltuin en ook aan de grotere kinderen gedacht Zwembad: groot deel is gewoon een zwembad voor baantje, 1tje voor te spelen en dna 1tje voor mini's en dan heb je ook nog een kleiner deel. in het kleinere deel komt ook de glijbaan uit ( buis in een bak) en is er een mini stroomversnelling.
Vorig jaar in de mei vakantie. Er was wel een glijbaan. Maar het grootste is het wedstrijd bad. Daar lag overigens wel een keer een stormbaan in. Er wordt ook zwemles daar gegeven, maar dat was toen niet.
Omgeving en park vonden we prima! Voor het huisje zou ik er denk ik niet meer heen gaan. Was klein, oud en niet heel schoon!
2 jaar geleden in het hoogseizoen geweest in een 6p huisje. Huisje was schoon en netjes. Niks op aan te merken. Mooi park met goede voorzieningen die al zijn genoemd. In de omgeving veel leuke dingen te doen en te zien. Veel plezier!
Wil even zeggen dat we een heel leuk weekend hebben gehad! Huisje was helemaal niet gehorig. Zwembad was leuk voor de Kids icm de stormbaan en de glijbaan De binnenspeeltuin was perfect Het uitzicht fenomenaal. Voor iedereen die twijfelt over het park