hoe deden jullie dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chipje, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    hoi meiden even een paar vraagjes.

ik ben 27 juni uitgerekend nog 12 weken te gaan jeee:D maar nu komen er zoveel vragen in me op?
    hier loopt een klein mannetje in huis van 3 jaar.... hoe deden jullie dat in de kraamweek met je kinderen? lijkt mij niet dat het leuk is voor de kids om constant thuis te zitten in de kraamweek.
    toen je weeen kreeg hoe deden jullie dat met de overige kids? bijv snachts???
    ben zo bang eer dat we ons zoontje naar oma hebben gebracht ik al 10 keer ben bevallen :$
    wauw dat maakt mij zo angstig:(

2. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    niemand?

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik denk dat je vraag beter in het "de bevalling" topic kunt plaatsen. Denk dat daar meer dames je kunnen helpen!

4. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Ik had een afspraak met m'n beste vriendin die hier 2 straten achter woont dat ik mijn zoontje daar kon brengen, al was het midden in de nacht. Heb haar uiteindelijk om half 3 's nachts moeten bellen. Zoonlief is in de kraam week wel gewoon thuis geweest. Heb wel aangegeven dat ik graag kraamzorg wilde die ook goed met hem kon. Als het dan mooi weer is kan die zo nu en dan eens met hem naar buiten. Vond het trouwens ook prettig dat hij er was, want zo kon ik in de kraam week al oefenen met hoe het was om voor 2 kids te zorgen. Toch heel wat anders dan wanneer je er maar 1 hebt.

5. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Moet trouwens zeggen dat je titel me aansprak: heb zelf regelmatig zoiets van : Hoe doen andere ouders met meer dan 1 kind dit?

6. Julix

Julix Actief lid

16 jan 2012
    135
    0
    0
    Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Die kraamweek vliegt voorbij, er komt vast allerlei bezoek en je zoontje zal natuurlijk ook onder de indruk zijn van alles wat er gebeurt. Grote kans dat hij juist veel bij jou en de baby wil zijn.

Toen de 2e zich aandiende en de weeën echt serieus werden liep het hier al laat in de avond. We hebben het een beetje afgewacht en uiteindelijk liep het zo dat we tegen de tijd dat de 1e 's morgens weer wakker werd we opeens een gezin van 4 waren :D

Bij de 3e hebben we opa en oma ingeschakeld toen het menens werd.

En nu?? We zien het allemaal vanzelf wel..... Weet je, je kunt 100 plannen maken, het loopt toch altijd weer anders. Wel een fijn idee om wat flexibele hulp achter de hand te hebben.

Succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina