Me samsung galaxy s heeft speeling in het oplaatstuk en de oplader maakt geen verbinding. .. Nu zit ik bij vodafone en die verzekering heeft geen leentoestellen en wil hem.dus niet inleveren want san zit ik zonder tel en internet heb geen andere mobiel... En het kan zo 6 weken duren baal hier echt heel erg van. .. Kan je nou echt niet een leentoestel krijgen??
Je zou even voor een paar euro een simlock vrije kunnen halen. Maar dan heb je alleen geen internet denk ik....
Maar ik betaal dan wel voor internet abbo. . En zo oud is me mobiel nog niet eens.. Snap niet dat je niet een leentoestel krijgt want bij proassist krijg je het wel.. Die vond ik veel fijner
Bij Pro Assist betaal je ook maandelijks een bedrag extra dus extra service! Maar de leentoestellen van Pro Assist zijn ook niet altijd de beste. Geen verzekering is geen leentoestel en dat geld voor alle providers binnen NL. Kan je niet tijdelijk van iemand een toestel lenen ? Ik zou er geen aanschaffen, iedereen heeft tegenwoordig wel een mobieltje ergens in de kast liggen.
Ik heb een tel verzekering betaal 6 euro per maand.. Dus wat jij zegt is niet waar geen verzekering geen leentoestel.. Ik heb wel verzekering en geen leentoestel.. Mijn iphone was naar proaasist en kreeg een nieuwe samsung te leen en deed het super... Nu heb ik verzekering via vodafone
Als ik je berichten lees ga ik ervan uit dat je vodafone garant hebt en dus heb je geen recht op een leentoestel.. Van de website afgehaald : Vodafone Garant kost 6 per maand, inclusief assurantiebelasting. Deze premie geldt voor toestellen met een waarde tot 600. Wat is Vodafone Garant? Vodafone Garant is een toestelverzekering. In geval van (vocht)schade, defecten en bepaalde vormen van diefstal ben je verzekerd van reparatie of een nieuwe telefoon. Je bent zelfs verzekerd tegen ongeoorloofd bellen op jouw kosten. Ook heb je recht op een nieuwe simkaart. Vodafone Garant voorziet niet in een leenset tijdens reparaties. Hiervoor kun je gebruik maken van de Vervangend Toestel Service.
Dan ga je meer betalen dan 6 maar die prijzen heb ik nog niet gevonden, maar kweet het omdat ik ook klant ben geweest van ze. Daarom het advies stuur hem wel op, daar betaal je ten slotte voor. Toestel kopen als je net een nieuwe hebt is natuurlijk van de zotte of wat je kan proberen is dat ze de internet bundel stop zetten zolang je toestel in reparatie is. Zou dan een coulance moeten zijn, maar als je het vriendelijk vraagt, langzaam en aardig in gesprek blijft met de persoon desnoods 7 x achter elkaar bellen ( vriendelijk ) kom je heel ver. Verder dan dat je schreeuwt en scheld en weer boos ophangt. Misschien is huilen een optie dan doen ze ook veel voor je.. .. Ik ben dol op dit soort bureaucratie, laatst bij VGZ het een en ander aangekaart en toch weer een mooi plantje gescoord. En over Pro Assist heb je geluk gehad, je leest me toch wat verhalen op tros radar daarover.
ik was echt tevrden over proassist juist niet met vodafone garant belachelijk vind ik het gewoon..!! het probleem is dar ik alles doe met me samsung internet omdat ik geen laptop heb
waarom vind je het belachelijk? Het staat toch gewoon in de voorwaarden, klaar. Daar is niets belachelijks aan. Dan moet je een duurdere verzekering nemen, ik betaal 15 euro per maand en ik krijg hetzelfde toestel terug bij eventuele reparatie en als het niet te maken is krijg ik een nieuw toestel.
wij hebben hetzelfde probleem gehad. mijn vriend en ik hadden allebij de htc desire die steeds kapot ging. allemaal fabrieksfouten. zelf heb ik de telefoon 8 keer moeten opsturen en mijn vriend 5 keer. steeds een week of 4. dus we hebben heel lang zonder mobiel gezeten en kregen ook geen leentoestel. (wij hadden ook een verzekering) ik vind het heel erg slecht want eigelijk hebben we helemaal niks aan het abbonement gehad waar we wel voor betaalden.