Ongerust :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stay calm, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Ik maak me zorgen.

Ik ben al een tijdje bezig om zwanger te worden. Het wil maar niet lukken.
    Mijn lichaam houd me elke keer weer voor de gek.
    Heb nu sinds een week last van allerlei symptomen die kunnen duiden op een zwangerschap.

Hoofdpijn,
    Misselijkheid vooral in de ochtend,
    Weinig tot veel eetlust,
    Nou en dan duizelig,
    Moe,
    Gevoelige borsten,
    Krampen,
    Vlagen van warmte,
    Doorzichtige afscheiding,

Maar helaas gewoon maandelijkse menstruaties.
    Ik ben vorige week naar de huisarts geweest om mijn zorgen uit te spreken. Huisarts heeft me doorgestuurd voor bloedonderzoek.
    Algemeen onderzoek; bloedarmoede, foliumzuur, vitamine, slokdarm, infecties.
    Er is niets uit het bloed onderzoek gekomen. Alles was goed. Mijn HB waarde was zelfs ietsje aan de hoge kant.

Huisarts heeft me geadviseerd om toch een zwangerschapstest te doen, omdat het wel eens voorkomt dat vrouwen de eerste maanden gewoon door menstrueren. Deze test heb ik vanmorgen uitgevoerd, maar helaas negatief. Nu wil de huisarts dat ik een dagboek bij hou van mijn klachten :( en dat wanneer de klachten niet weg zijn of verergeren dat ik over 2 week terug kom.

Dit maakt me zo ongerust. Helemaal om de huisarts het ook niet kan verklaren :(

Nu spookt nog maar één vraag door mijn hoofd, Kan ik ondanks de negatieve test van vanochtend wel of niet zwanger zijn?

Liefs Staycalm (al ben ik niet zo calm)

2. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0