Toevallig net teruggekeken. Ik ben echt een geschiedenis nerd dus vind dit prachtig haha. Inderdaad mooi gefilmd en fijn verteld door Daan Schuurmans.
Ik ben daar ook een redelijke nerd in. Met een vriend ga ik ook alle podwandelingen doen. Er is ook een boek van trouwens
Ik heb alleen nog de 1e aflevering gezien. Ik vind het wel jammer dat de aflevering begint in Limburg en daar vervolgens geen wandeling bij is. En dat terwijl het gebied waar het over gaat prachtig is om doorheen te wandelen. @bunchy ik denk dat die van 11 prima mee kan kijken. Die van 9 vind ik persoonlijk een twijfel. In 1 stukje hebben ze het over dat bijlen ect niet alleen maar werden gebruikt om dieren mee te doden voor voedsel maar ook om ruzies mee te eindigen. Je ziet er niet heel veel van maar het zit er wel bij in. Edit: Officieel is het 12+ zie ik net in de app trouwens.
Mooi gemaakte serie! Ik heb het boek gekocht en lees achteraf het hoofdstuk van de aflevering. Aanrader. Heeft iemand al een podwalk gedaan? Is het de moeite waard?