Hoi allemaal, Wie heeft er ervaring met de lief moederfiets? En kunnen de Yepp zitjes erop? Groetjes enjoyllive,
Ik heb deze toevallig vorige week gekocht, ik zag hem in de winkel staan en vond hem zo leuk! Ik heb er een yepp voorstoeltje bij gekocht, maar Luc kan nog niet zitten, dus heb nog niet met zitje gefietst. De fiets heeft drie versnellingen, terwijl de meeste andere merken er zeven hebben, maar ik had hiervoor een barrel zonder versnellingen, dus vond dat niet erg
Hoi hoi, Mijn vriend heeft met de lief mamafiets gewerkt en het is een prima fiets. Alle stoeltjes kunnen wat dat betreft erop vanwege de grote bagagedrager, stuur wat verder weg en lagere instap enz. Ik heb zelf de cortina Rootz moederfiets, daar heb ik een yepp zitje achterop en ook nog eens boodschappentassen. Die van mij heeft iid 7 versnellingen maar dat is ook wel nodig, die mamafietsen zijn zwaar
Ik heb de lief fiets en heb ook yepp stoeltjes. Bij mij is er op de bagagedrager een beugel gezet en daarop zit het stoeltje.