Wel of niet?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Krissiefeur, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik ben momenteel bijna 37 weken zwanger en sinds een paar dagen een beetje aan het rommelen. Ik heb sinds vandaag menstruatiepijn onderin mijn buik die heel af en toe wat door trekt naar boven. Zijn dit voorweeën?:( Of lijkt het meer echt te worden?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kan allebei maar het meest waarschijnlijk is voorweeën... Succes!

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik denk dat het voorweeën zijn, zo voelen ze van mij tenminste! ;)

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Mmm afwachten maar weer ;). Hebben net wel voor de zekerheid de matrasbescherming erop gedaan!:cool:

5. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

12 jun 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    Wederom ook weer het antwoord op mijn vraag, haha! Ik moet alleen nog vier dagen. Las laatst op dit forum dat je van de voorweeen alleen maar profijt hebt.
    Geen idee.. maar het is knap lastig. Vooral bij een 1e.

Waarschijnlijk moeten we beide nog ff wachten! Succes!

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik denk ook voorweeen. Heb er zelf ook erg veel last van. Ik neem voor mezelf altijd voor dat als het in de loop van de dag niet erger word en ik nog steeds tussen de weeen door praat dan zet het niet door. Echte weeen merk je namelijk meteen en worden in de loop van de dag erger.
    Heel veel succes!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb steeds weeen om de 5 min die 1 min aanhouden pfff das ook erg vermoeiend. Ze worden alleen niet sterker en na uren zakken ze af. Denk bij jouw dat dit allemaal voorweeen zijn. Bij sem had ik ook veel voorweeen(maar nu erger ben ook als met 33 weken opgenomen met weeen gelukkig kunnen remmen)en toen de bevalling begon gelijk 4 cm haha ik hoop dat al deze pijn dadelijk ergens goed voor is. Ik loop nu al 4 weken rond met 1 cm

Deel Deze Pagina