Ik ben momenteel bijna 37 weken zwanger en sinds een paar dagen een beetje aan het rommelen. Ik heb sinds vandaag menstruatiepijn onderin mijn buik die heel af en toe wat door trekt naar boven. Zijn dit voorweeën? Of lijkt het meer echt te worden?
Wederom ook weer het antwoord op mijn vraag, haha! Ik moet alleen nog vier dagen. Las laatst op dit forum dat je van de voorweeen alleen maar profijt hebt. Geen idee.. maar het is knap lastig. Vooral bij een 1e. Waarschijnlijk moeten we beide nog ff wachten! Succes!
Ik denk ook voorweeen. Heb er zelf ook erg veel last van. Ik neem voor mezelf altijd voor dat als het in de loop van de dag niet erger word en ik nog steeds tussen de weeen door praat dan zet het niet door. Echte weeen merk je namelijk meteen en worden in de loop van de dag erger. Heel veel succes!
Ik heb steeds weeen om de 5 min die 1 min aanhouden pfff das ook erg vermoeiend. Ze worden alleen niet sterker en na uren zakken ze af. Denk bij jouw dat dit allemaal voorweeen zijn. Bij sem had ik ook veel voorweeen(maar nu erger ben ook als met 33 weken opgenomen met weeen gelukkig kunnen remmen)en toen de bevalling begon gelijk 4 cm haha ik hoop dat al deze pijn dadelijk ergens goed voor is. Ik loop nu al 4 weken rond met 1 cm