iemand ervaring met water bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door f0rever, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zo´n bad als op foto is dan inderdaad handiger. Wij hebben gewoon ligbad en ik ben ook nog es 1,86 dus dat gaat em niet worden.
    En ik zie het niet zitten (mocht wel van VK) om daarna weer naar beneden te strompelen voor de geboorte. (mag niet boven bevallen)
    Dus ik heb bevalbad gekocht. Ik zie dat sowieso meer zitten, en we willen graag ook meer kinderen, dus hoop het dan in toekomst ook te kunnen gebruiken.

2. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Helaas, ik heb maar een gewone badkuip. Weet ook niet of ik er dan echt in kan bevallen, dat zal het moment zelf uitwijzen. Maar ik kan er in ieder geval de weeën opvangen en daarna naar mijn bedje strompelen, 10 meter verderop!

Maar je gaat het bad toch niet pas opzetten als je weeën zijn begonnen? Dat doe je toch al 2 weken voor je uitgerekende datum ofzo? Ik zie het helemaal voor me dat op het moment supreme we dat ding niet opgezet krijgen, en dat het dan nog eens 3 uur duurt voordat hij is volgelopen :p

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Het bad schijn je in 20 minuten dacht ik op te kunnen zetten dus dat gaan we ook doen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn man redelijk handig is hoor.
    Maar hij gaat ook een x oefenen uiteraard met opzetten

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    heb er bij alle bevallingen aan gedacht lijkt me prachtig/natuurlijk en de weeén mooier op te vangen maar bij alle twee wou ik alleen maar plat liggen op bed vanaf zo'n 8 cm
    de laatste ging wel snel
    om 10 uur 5cm toen weeën storm en had ik er last van en kwart voor 12 geboren voor 10 uur geen last dacht wel wat weeën te hebben maar was er zelf niet zeker van.

Deel Deze Pagina