wij hebben afgelopen week van kraamvisite dit speelkleed gekregen Speelgoed 569246 Playgro Jungle Speelkleed op het plaatje zie je dat je de speeltjes moet bevestigen aan de zwart/wit gestippelde flapjes. Hier zijn we mee bezig geweest, maar wij krijgen de speeltjes er eigenlijk niet door. Het gat is te klein. Als je goed kijkt zie je op het plaatje dat er nog een groene 'ring' op bevestigd is. Ik wil graag weten of dit er wel of niet bij hoort. Bij ons zit het er niet op, en ook niet bij. Ben teruggegaan naar de intertoys omdat ik dacht dat het een fabrieksfout was. Werd net gebeld, ze hadden een nieuwe besteld, maar ook die heeft die groene 'ringen' niet. Volgens het meisje zou het dus gewoon zo goed zijn. Dat betekent dat ik dus in de flapjes een gat moet knippen voordat ik de speeltjes eraan kan bevestigen. Beetje krom vind ik dit. Ben ook wel benieuwd wie deze heeft en of jullie die groene ringen er wel op hebben. Dan weet ik zeker of het wel of niet zo hoort. alvast bedankt!
Ik heb 'm zelf niet, maar heb ff op marktplaats gekeken en diegene die daar aangeboden worden hebben wel van die ringen.... Je kan ze trouwens ook los kopen....564296 Playgro Loopy Links
Ik heb dit speelkleed gisteren gekocht bij Intertoys. Die groene dingetjes zitten er bij mij ook niet bij. Ik heb de speeltjes wel door de gaten gekregen, zonder veel moeite eigenlijk.
Vorige week dit kleed gekocht en ook die groene dingetjes niet Maar de ringen passen wel goed door het gleufje dat erin zit
Oooowww domme ik...zie nu dat je het over andere ringen hebt Dan poging 2: op marktplaats hebben ze ook niet van die groene ringen
@ Annie, ja lekker vaag he die ringen wist niet hoe ik het anders moest omschrijven. maar bedankt voor jullie reacties! @ Stippel en Sweetangel, knap dat jullie ze er door hebben gekregen. Ik zal morgen echt met de schaar de gleufjes groter moeten maken. Want je krijgt ze er anders niet door. Maar dat komt goed, weet in ieder geval dat die groene dingen er dus niet bijhoren.
Lavendel, ik heb nog even gekeken naar het speelkleed. Ik heb de oranje ringen gebruikt om door de gaatjes te doen. Die andere (gele) ringen passen inderdaad niet goed erdoor.
ik heb vorige week ook die speelkleed gekocht en idd bij 1 van de gaten moest ik hem met schaar beetje open knippen anders dan ging die er niet door heen
ik zal zo het speelkleed weer uit de verpakking halen, en het goed in elkaar zetten...schaartje erbij en dan moet het goedkomen! stippel bedankt voor de tip!