Ja gaat er heel makkelijk af. Zachtjes langs je wimpers gaan en t glijd er zo af. Wel met warm water!
Ja klopt, ik verwijder het ook in de douche. Ik heb deze; https://www.douglas.nl/nl/p/5010478089?variant=409147&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14927595561.128363731837.409147.online.PM&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw-r-vBhC-ARIsAGgUO2B1L9Ti6dggKv4vhUmOiNxwoUXewWBeU_HI5SmTHjP90fV4npJ6c_QaAqm-EALw_wcB
Volgens mijn oogarts is die kans bij mij heel erg klein. Ik zei een keer dat de opticien vertelde dat m’n oogdruk wel erg laag was en dat dat gevaarlijk was. Volgens hem was dat onzin. Maar ik heb in april een afspraak weer en zal hem eens vragen hoe hij denkt over dit serum icm oogaandoening.
Opticiens liggen wel vaker qua mening anders dan oogartsen. Maar dat terzijde Vooral doen wat voor jou goed voelt, en vraag het gewoon na bij de arts. Het was in ieder geval goed bedoeld om hier even een kleine waarschuwing te plaatsen. Ook lang niet alle serums zullen die medicatie bevatten.
Pas maar op idd. Mijn dochter is allergisch... En ik hoop dat de grote gevolgen uitblijven dat zij nooit een pacemaker oid nodig heeft. Wanneer zij gellac op doet valt haar huid van haar vingers.
Oh wat vervelend! Ik hoop inderdaad voor je dochter dat ze die medische hulpmiddelen nooit nodig heeft.