Ik zit er over na te denken om het luxe reisbed/campingbed van babybutt aan te schaffen. Maar heeft iemand ervaring met dit bedje. Het ziet er mooi stevig uit, en handig met die wieltjes. Plus natuurlijk een hoop accesoires. Maar ik kan nergens ervaringen of recensies vinden van dit bedje. Dus mijn vraag: Iemand hier ervaring met dit bedje? Groetjes Lauri
Ik heb even gekeken: is het de eerst op deze pagina? Reisbedjes : Onderweg : Baby Butt webshop Ik heb er geen ervaring mee, maar denk dat het niet zoveel uitmaakt. Tenzij je het ding wekelijks gaat gebruiken. Vaak moet je er wel een (dikker) matrasje bij kopen, want het plankje met zachte laagje erop is vaak niet genoeg. Wij hebben deze (al regelmatig voor logees gebruikt) en hij bevalt prima. Simpel en makkelijk op te zetten. Topmark Oranje Logeerbed In Tas | Campingbedjes | Baby-Dump Al lijkt me zo'n traveler cot ook wel wat. Lekker licht!!
@Jois Het is het bedje links onder op de pagina, van 79,-. Wij willen dit bedje omdat we een volkstuinhuisje hebben en daar, in de zomer, veel zitten. Met de tijd komt er wel een gewoon bedje. Maar zowiezo het eerste jaar vinden we dit gewoon handiger. Het extra matrasje komt er ook. Groetjes Lauri
Nou, als je 'm dan veel gebruikt dan is het misschien wel een zinnige uitgave ja. Misschien verkopen ze deze wel ergens waar je 'm kunt bewonderen en uitproberen?