kap Maclaren buggy los verkrijgbaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miffy77, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    We komen net terug van vakantie in Portugal was heeeerlijk :D!

Maar nu hebben ze in het vliegtuig de kap van onze Maclaren buggy (quest) kwijt gemaakt :x. Het was op de heenreis al gebeurd, we kwamen 's avonds laat in Faro aan en ik had het eerlijk gezegd niet eens gemerkt, kwam er in het hotel pas achter. Ik baal er wel van, het is een buggy van een paar maanden oud. Had ik nu toch maar die meeneem-zak erbij gekocht...

Weet iemand dus of ik die kap los kan kopen? Het is een kleur van dit jaar, charcoal-silver (met de kap dus in charcoal). De regenhoes zat er ook in, maar die kan ik vast wel los kopen.

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Geen idee of je ze los kan kopen, maar ik zou alsnog een klachtbrief naar de luchtvaartmaatschappij sturen om ze tot zoeken te manen of een vergoeding te geven.

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb inmiddels een nieuwe kap besteld bij Prenatal. Kosten vielen me nog mee, was 44 euro voor de kap en 17 euro voor het regenscherm wat er nog in zat. Ik ga de kosten gewoon declareren bij mijn reisverzekering. Ik denk dat klagen bij Ryan Air weinig zin heeft... Mijn vriend moest ze nog een keer bellen over de reservering, krijgt hij een Ier aan de lijn :(.

Maar bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina