Jaja biecht maar op, wie vind het ook zo heerlijk om in een verloren uurtje op fb rond te snuffelen? Te kijken wie elkaar kent en op andere profielen kijken. En dan zien dat de irritante schoolmoeders elkaar kennen (ja shoot me, ik ben niet iemand die iedereen even lief vind). Of dat je er juist achter komt dat iemand waar jij bevriend mee bent op fb ook bevriend is met iemand die jij niet uit kan staan en dat je je ontzettend afvraagt hoe ze elkaar kennen
Nou, ik niet, want ik heb geen fb. Ik zou wel bijna een facebook profiel aanmaken, want je laat het wel erg aantrekkelijk klinken, haha.
Hahaha, ja of gewoon zonder je te schamen alle foto's van vakantie's, huwelijken etc. te gaan bekijken, vaak zelfs van mensen die je niet eens kent!
Haha die heb ik juist bewust openbaar Op facebook snuffel ik eigenlijk niet meer. Ik vind facebook echt saai. Post er nooit meer op. Ik gebruik het eigenlijk alleen nog voor hobbygroepen.
Ik heb niks openbaar, alleen m'n profielfoto is zichtbaar Maar ik zocht laatst eens een vriendinnetje van de basisschool oo, zij verhuisde in groep 4 ofzo, dus al echt een tijd geleden. Ze heeft een volledig open profiel inclusief afschuwelijke foto's van een zwangerschapsshoot, zij en haar man naakt in gruwelijke poses voor een gruwelijk scherm als achtergrond. Heerlijk dat gluren
Oh zeker ik ben er een expert in om mensen op te sporen via Facebook of Social media. Vriendinnen vragen het me zelfs Maar ook gewoon als tijdverdrijf in een verloren uurtje: zit je ineens trouwfoto's te kijken van de ex van je buurman ofzo
Jaaaaaa! Heerlijk! Zo kwam ik pas achter dat een klasgenoot van de middelbare school is getrouwd met een klasgenoot van het mbo. Ben benieuwd of ze er zelf al achter zijn gekomen dat ze een gemeenschappelijke klasgenoot hebben
mijn kinderen noemen mij een echte "facebookstalker", haha. ik stalk niet hoor, ik doe het zonder dat iemand het merkt...
Ik klik wel eens een profiel aan, om me vervolgens te realiseren hoe weinig interessant dat eigenlijk is en dan hou ik er snel weer mee op. Dus daar ben ik nooit zo veel tijd aan kwijt. Maar misschien heb ik pech en klik ik ook precies de verkeerde (lees: saaie) profielen aan, haha.
Hier ook Guilty. Ik vind Facebook heerlijk. En dan inderdaad vooral even '' snuffelen '' bij al die huppelkutjes van het schoolplein even kijken wat voor een GE-WEL-DIG leven ze hebben op al hun haak,brei en naai clubjes. En het leuke is dan dat al die huppelkutjes nog bevriend zijn met elkaar ook hahaha. Maar soms heb ik ook dagen dat ik even Facebook moe ben, sommige kunnen niks anders doen dan klagen klagen klagen, heel vervelend. Ik ben meer van de grappige quotes, sarcastische plaatjes en dat soort dingen. De meeste waarmee ik om ga buiten Facebook om hebben de zelfde humor als ik en plaatsen dan ook dit soort dingen, dan hebben we zowel naast als op Facebook '' lol '' lekker even een snaai naar iemand geven door middel van een pakkende tekst. Heerlijk! Maar vind het soms ook wel fijn Facebook. Vriendinnen van vroeger die niet naast de deur wonen die kan ik dan gewoon volgen, vind het dan ook leuk om hun kinderen op te zien groeien zeg maar.
nou het is ook niet dat ik heel interessante posts tegenkom, maar meer dat een stel van die (sorry) ordinaire moeders op school die overal commentaar op hebben en dan heb ik echt zo'n "duhhhh, natuurlijk kennen jullie elkaar" gevoel.
Nee, ik kan me er ook weinig meer van herinneren dan dat je ergens een knalroze muur hebt (of had?) Maar toch, altijd leuk om hoofden te zoeken bij zp-leden
Oh ja ... zelfs samen met vriendinnen op de bank met een wijntje erbij ... lekker oude liefdes en ex-vriendjes naspeuren. Dat die ene jongen die haar ook bedroog uiteindelijk nu ook weer gescheiden is en sneue liefdesgedichten post ... En de jongen waar we in de brugklas allemaal verliefd op waren maar die we echt nooit zouden kunnen krijgen... die is nu ook gewoon een dikke kale bouwvakker met een heel gewone vrouw en 3 kids. En de 105 afschuwelijke trouwfotos van de buren verderop in de straat die ik verder helemaal nooit spreek, maar die in een moeder van school heeft geliked. Smikkelen hoor, facebook!